11-10-2022 14:03
Cześć od kilku dni aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji. Często świeci tak w nocy rozładowując szybciej baterię. Wygląda to tak: https://linksharing.samsungcloud.com/fqBm4hSYPjRu
Trochę mnie to niepokoi prośba o jakieś info.
Telefon Samsung S20 FE.
12-10-2022 10:48
Cześć, pracujemy już nad usunięciem tej usterki technicznej. Planujemy ją udostępnić w kolejnej aktualizacji aplikacji.
15-11-2022 19:52
16-11-2022 17:16
Prace nad usunięciem tego błędu trwają dłużej, niż początkowo zakładaliśmy. Prosimy jeszcze o cierpliwość. Przepraszamy za niedogodności.
04-12-2022 14:38
05-12-2022 08:50
Poprawkę planujemy wdrożyć w połowie grudnia. Przepraszamy za kłopoty i prosimy o cierpliwość. Aplikacja i dane są bezpieczne.
21-01-2023 18:00
22-01-2023 17:18
Prosimy sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji. Po aktualizacji problem nie powinien się już pojawiać.
25-01-2023 10:41
Witam,
Mam najnowsze wersje aplikacji na 2 telefonach, mimo to apka ostatnio nagminnie sama się włącza.
Telefony: Samsung a71
26-01-2023 11:28
Przepraszamy za pojawiający się kłopot, pracujemy nad jego rozwiązaniem. Spróbuj, proszę, odinstalować i zainstalować ponownie naszą aplikację, to powinno pomóc. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024