11-10-2022 14:03
Cześć od kilku dni aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji. Często świeci tak w nocy rozładowując szybciej baterię. Wygląda to tak: https://linksharing.samsungcloud.com/fqBm4hSYPjRu
Trochę mnie to niepokoi prośba o jakieś info.
Telefon Samsung S20 FE.
12-10-2022 10:48
Cześć, pracujemy już nad usunięciem tej usterki technicznej. Planujemy ją udostępnić w kolejnej aktualizacji aplikacji.
15-11-2022 19:52
16-11-2022 17:16
Prace nad usunięciem tego błędu trwają dłużej, niż początkowo zakładaliśmy. Prosimy jeszcze o cierpliwość. Przepraszamy za niedogodności.
04-12-2022 14:38
05-12-2022 08:50
Poprawkę planujemy wdrożyć w połowie grudnia. Przepraszamy za kłopoty i prosimy o cierpliwość. Aplikacja i dane są bezpieczne.
21-01-2023 18:00
22-01-2023 17:18
Prosimy sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji. Po aktualizacji problem nie powinien się już pojawiać.
25-01-2023 10:41
Witam,
Mam najnowsze wersje aplikacji na 2 telefonach, mimo to apka ostatnio nagminnie sama się włącza.
Telefony: Samsung a71
26-01-2023 11:28
Przepraszamy za pojawiający się kłopot, pracujemy nad jego rozwiązaniem. Spróbuj, proszę, odinstalować i zainstalować ponownie naszą aplikację, to powinno pomóc. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |