Odpowiedz

Powiadomienia Push

Posiadamy osobne konta wraz z małżonką w Banku ING. Ja posiadam pełnomocnictwo ogólne do konta żony i odwrotnie.

Mimo zaznaczonych opcji o powiadomienia Push dla jej konta, nie dostaję żadnej informacji o transakcjach.

Oczywiście moja żona takie informacje otrzymuje z mojego konta.

Odpowiedz
0 Lajków
Kroxen
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-01-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 167 wyświetleń)

Re: Powiadomienia Push

Jeżeli korzystasz ze smartfona z Androidem, to wyczyść pamięć podręczną aplikacji Moje ING. W przypadku iOS odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. To powinno pomóc. Jeśli pushe dalej nie będą przychodzić, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 120 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Mam ten sam problem i to bez aktualizacji. Ostatnia aktualizacja była z 3 tygodnie temu, i aplikacja działała normalnie. Dzisiaj rano nagle chce aktywować aplikację jeszcze raz.

Do tej pory po aktualiz...

27-03-2025
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Radzę spróbować zainstalować przeglądarkę Opera albo Firefox. W chrome miałam problemy z uruchamianiem się javaskrypt-ów banku.

27-03-2025
Długi proces decyzyjności

Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z procesu kredytowania nieruchomość. Mija ponad 6 tygodnie od dostarczenia dokumentów, które w między czasie były uzupełnianie. Wczorajszy termin przyznania decy...

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy