10-02-2023 12:40
Posiadamy osobne konta wraz z małżonką w Banku ING. Ja posiadam pełnomocnictwo ogólne do konta żony i odwrotnie.
Mimo zaznaczonych opcji o powiadomienia Push dla jej konta, nie dostaję żadnej informacji o transakcjach.
Oczywiście moja żona takie informacje otrzymuje z mojego konta.
11-02-2023 13:48
Jeżeli korzystasz ze smartfona z Androidem, to wyczyść pamięć podręczną aplikacji Moje ING. W przypadku iOS odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. To powinno pomóc. Jeśli pushe dalej nie będą przychodzić, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |