10-02-2023 12:11 | Edytowano: 10-02-2023 12:25
W momencie odblokowywania konta oszczędnościowego mojemu synowi, (konto dla osób niepełnoletnich) wyskakuje "Nie udało się pobrać danych"..
(screen w załaczniku)
Oczywiście konto jest odblokowane ale taka informacja wprowadza w błąd.
11-02-2023 12:32
Niestety, tutaj nie mamy dostępu do produktów naszych klientów. Jeśli pojawił się błędny komunikat, proszę, skontaktuj się z nami poprzez czat w Moim ING. Jeżeli właścicielem loginu jest syn, to proszę, aby to on skontaktował się z nami w ten sposób. Sprawdzimy to.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024