10-02-2023 12:11 | Edytowano: 10-02-2023 12:25
W momencie odblokowywania konta oszczędnościowego mojemu synowi, (konto dla osób niepełnoletnich) wyskakuje "Nie udało się pobrać danych"..
(screen w załaczniku)
Oczywiście konto jest odblokowane ale taka informacja wprowadza w błąd.
11-02-2023 12:32
Niestety, tutaj nie mamy dostępu do produktów naszych klientów. Jeśli pojawił się błędny komunikat, proszę, skontaktuj się z nami poprzez czat w Moim ING. Jeżeli właścicielem loginu jest syn, to proszę, aby to on skontaktował się z nami w ten sposób. Sprawdzimy to.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |