10-02-2023 12:11 | Edytowano: 10-02-2023 12:25
W momencie odblokowywania konta oszczędnościowego mojemu synowi, (konto dla osób niepełnoletnich) wyskakuje "Nie udało się pobrać danych"..
(screen w załaczniku)
Oczywiście konto jest odblokowane ale taka informacja wprowadza w błąd.
11-02-2023 12:32
Niestety, tutaj nie mamy dostępu do produktów naszych klientów. Jeśli pojawił się błędny komunikat, proszę, skontaktuj się z nami poprzez czat w Moim ING. Jeżeli właścicielem loginu jest syn, to proszę, aby to on skontaktował się z nami w ten sposób. Sprawdzimy to.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |