Odpowiedz

Powiadomienia Push

Posiadamy osobne konta wraz z małżonką w Banku ING. Ja posiadam pełnomocnictwo ogólne do konta żony i odwrotnie.

Mimo zaznaczonych opcji o powiadomienia Push dla jej konta, nie dostaję żadnej informacji o transakcjach.

Oczywiście moja żona takie informacje otrzymuje z mojego konta.

Odpowiedz
0 Lajków
Kroxen
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-01-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 052 wyświetleń)

Re: Powiadomienia Push

Jeżeli korzystasz ze smartfona z Androidem, to wyczyść pamięć podręczną aplikacji Moje ING. W przypadku iOS odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. To powinno pomóc. Jeśli pushe dalej nie będą przychodzić, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
155
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 005 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękujemy za opinię w tej sprawie. Skierujemy ją do odpowiedniego działu. 

09-01-2025
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy