10-02-2023 12:40
Posiadamy osobne konta wraz z małżonką w Banku ING. Ja posiadam pełnomocnictwo ogólne do konta żony i odwrotnie.
Mimo zaznaczonych opcji o powiadomienia Push dla jej konta, nie dostaję żadnej informacji o transakcjach.
Oczywiście moja żona takie informacje otrzymuje z mojego konta.
11-02-2023 13:48
Jeżeli korzystasz ze smartfona z Androidem, to wyczyść pamięć podręczną aplikacji Moje ING. W przypadku iOS odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. To powinno pomóc. Jeśli pushe dalej nie będą przychodzić, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |