Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Cześć od kilku dni aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji. Często świeci tak w nocy rozładowując szybciej baterię. Wygląda to tak: https://linksharing.samsungcloud.com/fqBm4hSYPjRu 

Trochę mnie to niepokoi prośba o jakieś info.

Telefon Samsung S20 FE.

Odpowiedz
0 Lajków
Baxmord
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-10-2022
Wiadomość 1 z 12 (7 880 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Cześć, pracujemy już nad usunięciem tej usterki technicznej. Planujemy ją udostępnić w kolejnej aktualizacji aplikacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 12 (7 836 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Czy aktualizacja aplikacji z poprawkami już była? Od miesiąca mam ten sam problem. Najczęściej w nocy sama się uruchamia.
Odpowiedz
0 Lajków
Vashka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-11-2022
Wiadomość 3 z 12 (7 311 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Prace nad usunięciem tego błędu trwają dłużej, niż początkowo zakładaliśmy. Prosimy jeszcze o cierpliwość. Przepraszamy za niedogodności.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 4 z 12 (7 283 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Kiedy planowana jest "jakaś" aktualizacja?

Aplikacja stała nie nie do użytku na realme8
Jak z bezpieczeństwem danych i transakcji?

Odpowiedz
0 Lajków
Michal88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-12-2022
Wiadomość 5 z 12 (6 872 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Poprawkę planujemy wdrożyć w połowie grudnia. Przepraszamy za kłopoty i prosimy o cierpliwość. Aplikacja i dane są bezpieczne.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 6 z 12 (6 819 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Dzień dobry.

U mnie również występuje ten sam problem, czyli aplikacja samoczynnie się uruchamia na zablokowanym telefonie Oppo Reno 7 4g. Proszę o naprawę tego.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinJ1234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-01-2023
Wiadomość 7 z 12 (5 818 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Prosimy sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji. Po aktualizacji problem nie powinien się już pojawiać.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 8 z 12 (5 745 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Witam,

 

Mam najnowsze wersje aplikacji na 2 telefonach, mimo to apka ostatnio nagminnie sama się włącza.

Telefony: Samsung a71

Odpowiedz
0 Lajków
Paweł_Ptak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2023
Wiadomość 9 z 12 (5 518 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Przepraszamy za pojawiający się kłopot, pracujemy nad jego rozwiązaniem. Spróbuj, proszę, odinstalować i zainstalować ponownie naszą aplikację, to powinno pomóc. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
62
9
19-05-2022
Wiadomość 10 z 12 (5 427 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy