Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Cześć od kilku dni aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji. Często świeci tak w nocy rozładowując szybciej baterię. Wygląda to tak: https://linksharing.samsungcloud.com/fqBm4hSYPjRu 

Trochę mnie to niepokoi prośba o jakieś info.

Telefon Samsung S20 FE.

Odpowiedz
0 Lajków
Baxmord
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-10-2022
Wiadomość 1 z 12 (9 861 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Cześć, pracujemy już nad usunięciem tej usterki technicznej. Planujemy ją udostępnić w kolejnej aktualizacji aplikacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 12 (9 813 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Czy aktualizacja aplikacji z poprawkami już była? Od miesiąca mam ten sam problem. Najczęściej w nocy sama się uruchamia.
Odpowiedz
0 Lajków
Vashka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-11-2022
Wiadomość 3 z 12 (9 288 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Prace nad usunięciem tego błędu trwają dłużej, niż początkowo zakładaliśmy. Prosimy jeszcze o cierpliwość. Przepraszamy za niedogodności.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 4 z 12 (9 259 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Kiedy planowana jest "jakaś" aktualizacja?

Aplikacja stała nie nie do użytku na realme8
Jak z bezpieczeństwem danych i transakcji?

Odpowiedz
0 Lajków
Michal88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-12-2022
Wiadomość 5 z 12 (8 848 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Poprawkę planujemy wdrożyć w połowie grudnia. Przepraszamy za kłopoty i prosimy o cierpliwość. Aplikacja i dane są bezpieczne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 12 (8 795 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Dzień dobry.

U mnie również występuje ten sam problem, czyli aplikacja samoczynnie się uruchamia na zablokowanym telefonie Oppo Reno 7 4g. Proszę o naprawę tego.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinJ1234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-01-2023
Wiadomość 7 z 12 (7 794 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Prosimy sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji. Po aktualizacji problem nie powinien się już pojawiać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 8 z 12 (7 721 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Witam,

 

Mam najnowsze wersje aplikacji na 2 telefonach, mimo to apka ostatnio nagminnie sama się włącza.

Telefony: Samsung a71

Odpowiedz
0 Lajków
Paweł_Ptak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2023
Wiadomość 9 z 12 (7 494 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Przepraszamy za pojawiający się kłopot, pracujemy nad jego rozwiązaniem. Spróbuj, proszę, odinstalować i zainstalować ponownie naszą aplikację, to powinno pomóc. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 10 z 12 (7 401 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy