Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Cześć od kilku dni aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji. Często świeci tak w nocy rozładowując szybciej baterię. Wygląda to tak: https://linksharing.samsungcloud.com/fqBm4hSYPjRu 

Trochę mnie to niepokoi prośba o jakieś info.

Telefon Samsung S20 FE.

Odpowiedz
0 Lajków
Baxmord
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-10-2022
Wiadomość 1 z 12 (7 853 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Cześć, pracujemy już nad usunięciem tej usterki technicznej. Planujemy ją udostępnić w kolejnej aktualizacji aplikacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 12 (7 809 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Czy aktualizacja aplikacji z poprawkami już była? Od miesiąca mam ten sam problem. Najczęściej w nocy sama się uruchamia.
Odpowiedz
0 Lajków
Vashka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-11-2022
Wiadomość 3 z 12 (7 284 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Prace nad usunięciem tego błędu trwają dłużej, niż początkowo zakładaliśmy. Prosimy jeszcze o cierpliwość. Przepraszamy za niedogodności.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
536
119
12-04-2017
Wiadomość 4 z 12 (7 256 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Kiedy planowana jest "jakaś" aktualizacja?

Aplikacja stała nie nie do użytku na realme8
Jak z bezpieczeństwem danych i transakcji?

Odpowiedz
0 Lajków
Michal88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-12-2022
Wiadomość 5 z 12 (6 845 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Poprawkę planujemy wdrożyć w połowie grudnia. Przepraszamy za kłopoty i prosimy o cierpliwość. Aplikacja i dane są bezpieczne.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
536
119
12-04-2017
Wiadomość 6 z 12 (6 792 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Dzień dobry.

U mnie również występuje ten sam problem, czyli aplikacja samoczynnie się uruchamia na zablokowanym telefonie Oppo Reno 7 4g. Proszę o naprawę tego.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinJ1234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-01-2023
Wiadomość 7 z 12 (5 791 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Prosimy sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji. Po aktualizacji problem nie powinien się już pojawiać.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 8 z 12 (5 718 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Witam,

 

Mam najnowsze wersje aplikacji na 2 telefonach, mimo to apka ostatnio nagminnie sama się włącza.

Telefony: Samsung a71

Odpowiedz
0 Lajków
Paweł_Ptak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2023
Wiadomość 9 z 12 (5 491 wyświetleń)

Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji

Przepraszamy za pojawiający się kłopot, pracujemy nad jego rozwiązaniem. Spróbuj, proszę, odinstalować i zainstalować ponownie naszą aplikację, to powinno pomóc. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
62
9
19-05-2022
Wiadomość 10 z 12 (5 400 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi przez kanały szyfrowane w tej sprawie - czat w Moje ING lub nasza infolinia, pod numerem 32 357 00 57

12-04-2024
Re: Pensja na już

Odsetki podwyższone wynoszą 22,5%

12-04-2024
Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środ

...

12-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy