09-08-2017 23:56
Witam
Jakiś czas temu zdażyło się, że w iPad musiałem poraz kolejny dokonać aktywacji aplikacji a co za tym idzie dodać urządzenie do zaufanych. Co było wcześniej zrobione.
Natomiast miałem również zainstalowaną aplikację na SAMSUNG GALAXY S7 na którym aktywowałem także płatności telefonem. Kilka dni temu zaskoczyło mnie to, ze nie otrzymuje powiadomień PUSH.
Chciałem się zalogować do aplikacji aby ustalić co jest tego powodem, jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że muszę aktywować usługę i jednocześnie dodać urządzenie do zaufanych.
Przeszedłem proces poraz drugi ale na tym nie koniec.
Na kilka dni po aktywacji chciałem dokonać płatności telefonem i tu niespodzianka - brak możliwości.
Okazało się, że tą usługę należy również poraz drugi uruchomić.
Proszę o informację co jest powodem samoistnego usuwania urządzeń z listy zaufanych
10-08-2017 23:49
Prosimy sprawdź czy korzystasz z najnowszej wersji naszej aplikacji mobilnej na Androidzie czyli 2.3.0. Jeżeli tak, a nadal masz problemy z ponownymi autoryzacjami urządzeń i powiadomieniami PUSH to prosimy napisz do nas przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje. Standardowo jeden login użytkownika można przypisać do 3 urządzeń mobilnych.
07-02-2018 13:22
07-02-2018
13:26
– ostatnio edytowany
07-02-2018
14:12
przez
WiolettaS
Z reguły wystarczy usunąć urządzenie z zaufanych i zainstalować aplikację na telefonie jeszcze raz, po czym przejść w aplikacji przez proces aktywacyjny.
Czy podczas aktywacji aplikacji otrzymujesz jakiś komunikat błędu?
07-02-2018 13:52
07-02-2018 13:59 | Edytowano: 07-02-2018 14:03
12-03-2018 21:37
13-03-2018 11:41
13-03-2018 20:50
13-03-2018 22:29
Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl
... 12-03-2025Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt
... 12-03-2025Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.
11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |