09-08-2017 23:56
Witam
Jakiś czas temu zdażyło się, że w iPad musiałem poraz kolejny dokonać aktywacji aplikacji a co za tym idzie dodać urządzenie do zaufanych. Co było wcześniej zrobione.
Natomiast miałem również zainstalowaną aplikację na SAMSUNG GALAXY S7 na którym aktywowałem także płatności telefonem. Kilka dni temu zaskoczyło mnie to, ze nie otrzymuje powiadomień PUSH.
Chciałem się zalogować do aplikacji aby ustalić co jest tego powodem, jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że muszę aktywować usługę i jednocześnie dodać urządzenie do zaufanych.
Przeszedłem proces poraz drugi ale na tym nie koniec.
Na kilka dni po aktywacji chciałem dokonać płatności telefonem i tu niespodzianka - brak możliwości.
Okazało się, że tą usługę należy również poraz drugi uruchomić.
Proszę o informację co jest powodem samoistnego usuwania urządzeń z listy zaufanych
10-08-2017 23:49
Prosimy sprawdź czy korzystasz z najnowszej wersji naszej aplikacji mobilnej na Androidzie czyli 2.3.0. Jeżeli tak, a nadal masz problemy z ponownymi autoryzacjami urządzeń i powiadomieniami PUSH to prosimy napisz do nas przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje. Standardowo jeden login użytkownika można przypisać do 3 urządzeń mobilnych.
07-02-2018 13:22
07-02-2018 13:26 – ostatnio edytowany 07-02-2018 14:12 przez WiolettaS
Z reguły wystarczy usunąć urządzenie z zaufanych i zainstalować aplikację na telefonie jeszcze raz, po czym przejść w aplikacji przez proces aktywacyjny.
Czy podczas aktywacji aplikacji otrzymujesz jakiś komunikat błędu?
07-02-2018 13:52
07-02-2018 13:59 | Edytowano: 07-02-2018 14:03
12-03-2018 21:37
13-03-2018 11:41
13-03-2018 20:50
13-03-2018 22:29
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024