Odpowiedz

Samoistne usuwanie urządzeń zaufanych

Witam

Jakiś czas temu zdażyło się, że w iPad musiałem poraz kolejny dokonać aktywacji aplikacji a co za tym idzie dodać urządzenie do zaufanych. Co było wcześniej zrobione.

Natomiast miałem również zainstalowaną aplikację na SAMSUNG GALAXY S7 na którym aktywowałem także płatności telefonem. Kilka dni temu zaskoczyło mnie to, ze nie otrzymuje powiadomień PUSH.

Chciałem się zalogować do aplikacji aby ustalić co jest tego powodem, jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że muszę aktywować usługę i jednocześnie dodać urządzenie do zaufanych.

Przeszedłem proces poraz drugi ale na tym nie koniec.

Na kilka dni po aktywacji chciałem dokonać płatności telefonem i tu niespodzianka - brak możliwości.

Okazało się, że tą usługę należy również poraz drugi uruchomić.

 

Proszę o informację co jest powodem samoistnego usuwania urządzeń z listy zaufanych

Odpowiedz
0 Lajków
czterykółka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
14-06-2017
Wiadomość 21 z 32 (22 572 wyświetleń)

Re.: Samoistne usuwanie urządzeń zaufanych

Prosimy sprawdź czy korzystasz z najnowszej wersji naszej aplikacji mobilnej na Androidzie czyli 2.3.0. Jeżeli tak, a nadal masz problemy z ponownymi autoryzacjami urządzeń i powiadomieniami PUSH to prosimy napisz do nas przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje. Standardowo jeden login użytkownika można przypisać do 3 urządzeń mobilnych.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 22 z 32 (22 505 wyświetleń)

Dostęp do aplikacji

Czy jest możliwość cofnięcia blokady dla danego telefonu? Chodzi mi o ponowne dodanie do zaufanych urządzeń. Jakiś rok temu aplikacja śmigała mi bez przeszkód, następnie ja aktualizowalam i miałam problemy z dostaniem się do niej. Nie wiedziałam co zrobić już i myslalam ze jakoś zrestartuje (usuwalam i insalowalam ja również) i usunęłam urządzenie z zaufanych. Teraz ponownie chciałabym wrócić do tego systemu płatności, ale oczywiście nie mam dostępu do aplikacji. Czy da się jakoś odblokować ten telefon? Proszę o odpowiedź, Viola.
Odpowiedz
0 Lajków
Falka14
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-02-2018
Wiadomość 23 z 32 (21 471 wyświetleń)

Re.: Dostęp do aplikacji

[ Edytowane ]

Z reguły wystarczy usunąć urządzenie z zaufanych i zainstalować aplikację na telefonie jeszcze raz, po czym przejść w aplikacji przez proces aktywacyjny.

Czy podczas aktywacji aplikacji otrzymujesz jakiś komunikat błędu?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 24 z 32 (21 468 wyświetleń)

Re.: Dostęp do aplikacji

Zaufane urządzenie usunięte już dawno temu i za każdym razem kiedy otwieram aplikacje wychodzi to... Emotikon: Obojętny
Odpowiedz
0 Lajków
Falka14
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-02-2018
Wiadomość 25 z 32 (21 461 wyświetleń)

Re.: Dostęp do aplikacji

[ Edytowane ]
Spróbuj włączyć aplikacje bez użycia wifi, tylko przy użyciu danych komórkowych.
Jeżeli problem nie ustąpi, zgłoś go,opisując sytuacje załączając screen po przez zakładkę „wiadomości” w Moim ING.
Screen wskazuje na błąd techniczny, który nie jest normalną sytuacją
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 26 z 32 (21 450 wyświetleń)

Urządzenia zaufane

Witam
Czy jest możliwość, usunięcia urządzeń z zaufanych? Zdarzył się u mnie problem i usunąłem dane Mojego ING, po tym czynie mam 2x to samo urządzenie. Jest usuniete z dostępu do aplikacji.

Wiem że bank potrzebuje takiego rejestru, ale czy klient musi to widzieć, tak w całości?

Jeśli lubię zmieniać telefony to szybko w tym rejestrze zgromadzi się ładna liczba usuniętych telefonów...

Czy można ten błąd jakoś naprawić?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 27 z 32 (20 878 wyświetleń)

Re.: Urządzenia zaufane

???😉
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 28 z 32 (20 808 wyświetleń)

Re.: Urządzenia zaufane

Czy ktoś miał również podobny problem, np. kiedy miał problem z aplikacją i trzeba było ją odinstalować bo nie było innej opcji a i tak trzeba dodać urządzenie do zaufanych jeszcze raz i się dupluje to samo urządzenie?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 29 z 32 (20 756 wyświetleń)

Re.: Urządzenia zaufane

Możesz śmiało dodasc to samo urządzenie. Podczas tej operacji możesz nadać sam nazwę urządzenia lub zaakceptować nazwę wygenerowaną.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 30 z 32 (20 738 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Dzień Dobry

Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.

Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować

...

19-02-2025
Re: Księgowość online

Dzień dobry

 

Wiem że odpowiedź jest z 2021 ale może ktoś zna rozwiązanie. 

W 2024 byłem na skali. Na początku 2025 złożyłem wniosek w urzędzie aby przejść na ryczałt. Jak otrzymałem zgodę zaktualizowałe

...

19-02-2025
Kategorie wydatków dla kont firmowych

Witam,

 

dla kont osobistych istnieje możliwość kategoryzowania wydatków (edukacja, zdrowie, samochód, itp), natomiast nie ma czegoś takiego dla kont firmowych. Jedyne co jest to "wpływ", "wydatek" i "n

...

18-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy