13-02-2019 13:57
Witam,
platformy mobilne zdają się być mimo wszystko coraz bardziej dziurawe stąd pytanie - czy ING planuje wdrożyć "tryb ograniczony" do aplikacji mobilnej? Generalnie używam jej praktycznie wyłącznie do odbierania powiadomień o zmianach na koncie (bo ING UPARCIE odmawia wprowadzenia powiadomień na e-mail) i ewentualnie sprawdzenia stanu konta/blik. Byłoby fajnie, gdyby wykonywanie przelewów było możliwe wyłącznie po aktywowaniu opcji w serwisie internetowym (ewentualnie byłoby fajnie dodać możliwość wykonywania przelewów wzorcowych, ale ING bardzo sprytnie usunęło przelewy wzorcowe wiec ta opcja odpada :/ ). Zdecydowanie podniosłoby to komfort psychiczny posiadania aplikacji na telefonie. (oczywiście bank mógłby wprowadzic powiadomienia na e-mail, no ale :-P )
13-02-2019 19:29
Aplikacja mobilna jest tak samo bezpieczna jak korzystanie z bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Aplikacja wymaga przede wszystkim parowania z konkretnym urządzeniem mobilnym, nadanie kodu PIN lub logowanie przez dane biometryczne. Proces parowania odbywa się podczas aktywacji aplikacji.
Możesz ustawić limity dla transakcji internetowych – będą one obowiązywać dla Mojego ING niezależnie czy w ramach aplikacji czy w ramach przeglądarki. Zmiana limitów zawsze wymaga potwierdzenia kodem SMS.
Ze względu na wysoki poziom bezpieczeństwa nie planujemy wprowadzić wersji „read only”. Więcej o bezpieczeństwie w korzystaniu z bankowości internetowej przeczytasz na naszej stronie tutaj.
13-02-2019 19:49
Na urządzeniu mobilnym może być od groma aplikacji - Google pokazało, że w ich "super bezpiecznym" sklepie jest masa aplikacji, które moga służyć do phishingu.
Wszystkie banki chwalą się "wysokim bezpieczeństwem" a później w internecie czytamy o casusie konkurencyjnego banku, z kont użytkowników którego wyparowały pieniądze dzięki "super bezpiecznej aplikacji".
Czy ING przeprowadziło jakiś audyt bezpieczeństwa czy tylko bryluje w farmazonach nt. bezpieczeństwa?
13-02-2019 22:22
Bank nie wprowadzi czegoś takiego, bo nie ma w tym interesu.
Jak nie będzie można robić przelewów to mniej wydasz.
A jak apka jest dziurawa to przecież Ciebie okradną, a nie bank.
14-02-2019 15:25
Bardzo ważne, żeby każda osoba przy korzystaniu z internetu przestrzegała zasad bezpieczeństwa. Zachęcam Was do zapoznania się z informacjami na naszej stronie https://www.ing.pl/bezpieczenstwo-app
Przestrzegając tych zasad zmniejszacie ryzyko narażenia się na niebezpieczeństwo. Ponadto zapewniamy tak samo wysoki poziom bezpieczeństwa dla całego Mojego ING - zarówno w wersji na przeglądarce jak i dla aplikacji mobilnej.
14-02-2019 16:15
Jeżukolczasty - czy ING mogłoby przestać uprawiać 'spychologię'? Brak możliwości wykonania operacji (no, nieistniejące przelewy wzorcowe byłyby w sam raz) w aplikacji mobilnej redukuje znacząco wektor ataku i byłoby miło, gdyby użytkownicy mieli możliwość dodatkowo poprawić bezpieczeństwo swoich finansów. Na razie dzięki poczynaniom ING jakoś nie mam ochoty trzymać u was większych sum pieniędzy bo:
* wymuszacie używanie aplikacji mobilnej (brak powiadomień na e-mail)
* nie ma możliwości ograniczenia możliwości aplikacji mobilnej...
15-02-2019 10:18
Zapisaliśmy Twoją sugestię, dziękujemy
Z naszej strony przekazaliśmy Ci informacje na temat bezpieczeństwa w bankowości oraz podstawowych zasad korzystania z aplikacji Moje ING - wyczerpuje to odpowiedź na Twoje wątpliwości. Mamy nadzieję, że jednak przekonasz się do częstszego korzystania z Mojego ING.
16-02-2019 07:45
Szkoda, że nieprawdziwą.
Twierdzicie, że bankowość przez telefon i komputer jest tak samo bezpieczna.
18-02-2019 16:34
Szkoda to gdy krowa na*** do mleka
Mentalność naszego społeczeństwa to ciągła bojaźń, walka i szukanie odpowiedzialności i w innych, bądź jej cedowanie.
Dostaliscie od banku narzędzie, t.j. I dostajecie możliwość wyboru zamykania auta czy swojwgo domu lub mieszkania.
Sa chwile gdy nie puszczacie żon w ciemne alejki oraz nie dajecie dziecku bawić się nożem.
Jezeli czujesz obawy albo ktoś najechał ci głowę i ja wyprał masz lęk pierwotny, boisz się latać. Skorzystaj z rozwiązań dodatkowych. Kup ubezpieczenie all risk, albo po prostu odłóż narzędzia, przedmioty, które budzą w tobie lęk.
Nie wszystko stworzono dla wszystkich.
18-02-2019 23:08
Mentalność naszego społeczeństwa to ciągła bojaźń, walka i szukanie odpowiedzialności i w innych, bądź jej cedowanie.
Poza tym to wszystko OK z główką?
Dostaliscie od banku narzędzie, t.j. I dostajecie możliwość wyboru zamykania auta czy swojwgo domu lub mieszkania.
Sa chwile gdy nie puszczacie żon w ciemne alejki oraz nie dajecie dziecku bawić się nożem.
Zła analogia - dostaliśmy wybór: chcesz mieć dom ale z wątpliwej jakości drzwiami w slumsach (aplikacja mobilna na androidzie, gdzie system uprawnień to żenujaca porażka) czy mieszkać pod mostem (brak aplikacji na telefonie)
Jezeli czujesz obawy albo ktoś najechał ci głowę i ja wyprał masz lęk pierwotny, boisz się latać. Skorzystaj z rozwiązań dodatkowych. Kup ubezpieczenie all risk, albo po prostu odłóż narzędzia, przedmioty, które budzą w tobie lęk.
Nie wszystko stworzono dla wszystkich.
Jak już pytałem - z główka wszystko OK? Bo zostało zadane rzeczowe pytanie a Ty fanatycznie po wszystkich jeździsz i walisz głową bezcelowo w mur nawet nie zbliżając się do tematu...
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024