28-11-2017 11:27
Dzień dobry, mam problem z uruchomieniem aplikacji mobilnej w ING dla spółki cywilnej. Własnie wyczytałem na forum w poście z kwietnia, że ktoś również takiej możliwości nie ma. O co w tym wszystkim chodzi? Przed podpisaniem umowy konsultanci na infolinii i stacjonarni w banku zapewniali o blikach, aplikacjach mobilnych. Nikt słowem nie wspomniał, że spółki cywilne mają jakieś ograniczenia. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia skąd wynikają ograniczenia spółek cywilnych. Dlaczego uniemożliwia się przedsiębiorcom działającym w spółkach cywilnych korzystanie z pełnej funkcjonalności?
28-04-2017 23:17
30-04-2017 15:49
@krisprince Pracujemy nad rozwiązaniem dla przedsiębiorców. Na ten moment nie znamy terminu udostępnienia aplikacji dla spółek.
23-05-2017 00:24
23-05-2017 23:47
@krisprince Obecnie nie znamy jeszcze terminu wprowadzenia aplikacji mobilnej dla spółek, prosimy jeszcze o cierpliwość.
To się zgadza, że logowanie do aplikacji Moje ING mobile działa w formie jeden login - jedno urządzenie. Na drugim loginie można zalogować się przez usługę Moje ING na przeglądarce intenretowej.
29-11-2017 11:30
Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej udostępnić naszą aplikację dla spółek cywilnych. Jak tylko będzie dostępna, poinformujemy o tym.
Prosimy jeszcze zaczekać.
01-12-2017 23:48
Mnie też pracownik banku zapewniał że aplikacja będzie dostępna i to kilkukrotnie na etapie podpisywania dokumentów. Żeby było śmieszniej to widać było to raczej nowy pracownik który miał za plecami przełożonego który przysłuchiwał się całej rozmowie i jakoś też nie miał wątpliwości. Zastanawiam się czy ING ma już taki standard żeby klienta zwabić w ten sposób? Wiadomo że większości nie będzie się chciało załatwiać drugi raz formalności i koniec końców zostaną z tym ***ianym kontem. Udogodnienie dla spółki polega tylko na tym że nie muszę iść na pocztę. Rewelacja !
02-12-2017 21:41 | Edytowano: 02-12-2017 21:45
Przepraszamy Was za to, że obecnie nie możecie jeszcze korzystać z nowej wersji naszej bankowości, natomiast tak jak wspomniała Marta pracujemy nad tym, aby nowy system został udostępniony dla spółek tak szybko jak to możliwe.
07-12-2017 08:53
W kwietniu, maju br również pojawiły się informacje na forum że trwają prace nad aplikacją dla spółki.... Nie rozumiem również dlaczego dla przedsiębiorcy będącego wspólnikiem spółki cywilnej, nie posiadającej osobowości prawnej trzeba jakiejś skomplikowanej wersji aplikacji mobilnej, wymagającej wielomiesięcznego programowania. Dlaczego nie można się logować na aplikacji dostępnej dla przedsiębiorcy nie będącego wspólnikiem. Nie rozumiem. Po świętach dowiem się jak jest w innych bankach.
12-12-2017 08:39
Pojawiła się nowa bankowość internetowa dla spółek cywilnych (nie wiem jak z innymi przedsiębiorcami). A tam wielki przycisk BANKUJ MOBILNIE!!! Czy to znaczy że już możemy instalować apkę na telefony? Jeśli tak to
Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.
04-10-2024