13-12-2017 09:19
Jeżeli Twoje konta firmowe są dostępne w Moim ING, możesz również korzystać z aplikacji Moje ING mobile.
19-12-2017 20:51
I jak działa Ci ta aplikacja ?
19-01-2018 14:26 | Edytowano: 19-01-2018 14:27
"Jeżeli Twoje konta firmowe są dostępne w Moim ING, możesz również korzystać z aplikacji Moje ING mobile. "
Proszę sobie ze mnie nie żartować - tak jest dopiero od niedawna - walczyliśmy o to długi czas a z tej wypowiedź wskazuje na to, ze ten fakt jest taki oczywisty!
19-01-2018 14:28
"I jak działa Ci ta aplikacja ?"
Działa ale nie bez problemów - nie da się np. zatwierdzać przelewu - mimo że system bardzo chce pojawia się brak uprawnień. Ale to już problem na nowy temat
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024