19-01-2018 14:41
Dzień dobry.
Udało się i aplikacja mobilna dla SC już funkcjonuje. Ale....
Przy autoryzacji przelewów (bankowość internetowa sama chce autoryzować przelewy aplikacja mobilną) pojawia się Info - Brak uprawnień do wykonania operacji.
Wygląda to w sposób następujący.
1. Wykonuję transakcję w bankowości internetowej.
2. W bankowości internetowej pojawia się monit z prośba o zatwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej.
3. Otrzymuję powiadomienie z aplikacji mobilnej.
4. Loguję się do aplikacji skanerem odcisków palców
5. Pojawia się monit o braku uprawnień do wykonania operacji
6. Wracam do bankowości internetowej i wskazuję o zmianę autoryzacji na sms
7. Otrzymuję sms i autoryzuję transakcję kodem
I tak za każdym razem...
Jaka jest przyczyna takiego funkcjonowania?
Telefon to Samsung Galaxy Note 8 ze stockowym androidem, logowanie do aplikacji odciskiem palca, odblokowywanie telefonu skanerem tęczówek.
22-01-2018 10:13
Dostałem informację, że taki komunikat nie powinien się już powtórzyć. Byłbym wdzięczny gdybyś dał nam znać czy wszystko działa już u Ciebie poprawnie.
Karty wirtualnej z ING nie dodasz do Curve, przynajmniej jeszcze do niedawna się nie dało.
15-10-2024Tak. Możesz dodać kartę do Google Pay, Apple Pay lub płacić kartą Visa w telefonie. Aktualny regulamin znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1104887
15-10-2024To jest oczywiste, że można się skontaktować ze specjalistą ING, nie jest to zbyt odkrywcze, ale w takim razie można zamknąć tę społeczność, skoro ma służyć tylko odsyłaniu do specjalisty ING w banku.
... 15-10-2024