19-01-2018 14:41
Dzień dobry.
Udało się i aplikacja mobilna dla SC już funkcjonuje. Ale....
Przy autoryzacji przelewów (bankowość internetowa sama chce autoryzować przelewy aplikacja mobilną) pojawia się Info - Brak uprawnień do wykonania operacji.
Wygląda to w sposób następujący.
1. Wykonuję transakcję w bankowości internetowej.
2. W bankowości internetowej pojawia się monit z prośba o zatwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej.
3. Otrzymuję powiadomienie z aplikacji mobilnej.
4. Loguję się do aplikacji skanerem odcisków palców
5. Pojawia się monit o braku uprawnień do wykonania operacji
6. Wracam do bankowości internetowej i wskazuję o zmianę autoryzacji na sms
7. Otrzymuję sms i autoryzuję transakcję kodem
I tak za każdym razem...
Jaka jest przyczyna takiego funkcjonowania?
Telefon to Samsung Galaxy Note 8 ze stockowym androidem, logowanie do aplikacji odciskiem palca, odblokowywanie telefonu skanerem tęczówek.
22-01-2018 10:13
Dostałem informację, że taki komunikat nie powinien się już powtórzyć. Byłbym wdzięczny gdybyś dał nam znać czy wszystko działa już u Ciebie poprawnie.
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |