19-01-2018 14:41
Dzień dobry.
Udało się i aplikacja mobilna dla SC już funkcjonuje. Ale....
Przy autoryzacji przelewów (bankowość internetowa sama chce autoryzować przelewy aplikacja mobilną) pojawia się Info - Brak uprawnień do wykonania operacji.
Wygląda to w sposób następujący.
1. Wykonuję transakcję w bankowości internetowej.
2. W bankowości internetowej pojawia się monit z prośba o zatwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej.
3. Otrzymuję powiadomienie z aplikacji mobilnej.
4. Loguję się do aplikacji skanerem odcisków palców
5. Pojawia się monit o braku uprawnień do wykonania operacji
6. Wracam do bankowości internetowej i wskazuję o zmianę autoryzacji na sms
7. Otrzymuję sms i autoryzuję transakcję kodem
I tak za każdym razem...
Jaka jest przyczyna takiego funkcjonowania?
Telefon to Samsung Galaxy Note 8 ze stockowym androidem, logowanie do aplikacji odciskiem palca, odblokowywanie telefonu skanerem tęczówek.
22-01-2018 10:13
Dostałem informację, że taki komunikat nie powinien się już powtórzyć. Byłbym wdzięczny gdybyś dał nam znać czy wszystko działa już u Ciebie poprawnie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |