19-01-2018 14:41
Dzień dobry.
Udało się i aplikacja mobilna dla SC już funkcjonuje. Ale....
Przy autoryzacji przelewów (bankowość internetowa sama chce autoryzować przelewy aplikacja mobilną) pojawia się Info - Brak uprawnień do wykonania operacji.
Wygląda to w sposób następujący.
1. Wykonuję transakcję w bankowości internetowej.
2. W bankowości internetowej pojawia się monit z prośba o zatwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej.
3. Otrzymuję powiadomienie z aplikacji mobilnej.
4. Loguję się do aplikacji skanerem odcisków palców
5. Pojawia się monit o braku uprawnień do wykonania operacji
6. Wracam do bankowości internetowej i wskazuję o zmianę autoryzacji na sms
7. Otrzymuję sms i autoryzuję transakcję kodem
I tak za każdym razem...
Jaka jest przyczyna takiego funkcjonowania?
Telefon to Samsung Galaxy Note 8 ze stockowym androidem, logowanie do aplikacji odciskiem palca, odblokowywanie telefonu skanerem tęczówek.
22-01-2018 10:13
Dostałem informację, że taki komunikat nie powinien się już powtórzyć. Byłbym wdzięczny gdybyś dał nam znać czy wszystko działa już u Ciebie poprawnie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |