10-08-2022 21:18
11-08-2022 17:36
Nie planujemy wprowadzenia aplikacji Moje ING do AppGallery. Nie rekomendujemy instalowania aplikacji z nieznanych źródeł. W ten sposób narażasz się i swoje finanse. Zalecamy instalowanie aplikacji tylko i wyłącznie z zaufanych i autoryzowanych sklepów.
Zachęcam do zapoznania się z zasadami bezpiecznego bankowania - tutaj.
12-08-2022 09:44
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
Niestety.
24-08-2022 08:45
Tak odnośnie tej porady MateuszaS: "Zalecamy instalowanie aplikacji tylko i wyłącznie z zaufanych i autoryzowanych sklepów".
Chciałem się tylko upewnić - z tych zaufanych źródeł, w których pojawiają się zainfekowane aplikacje i ludzie tracą swoje pieniądze?
25-08-2022 08:51
Obecnie nasza aplikacja dostępna jest tylko ze sklepu Google Play lub AppStore
12-10-2022 14:50
13-10-2022 15:00 | Edytowano: 13-10-2022 15:01
Aby bezpiecznie korzystać z aplikacji Moje ING należy ją pobierać z autoryzowanych przez nas źródeł. Są to sklepy Google Play dla telefonów z systemem Android oraz AppStore dla telefonów iPhone. Ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż wyżej wymienione sklepy.
16-10-2022 10:03 | Edytowano: 16-10-2022 10:04
Wszyscy rozumieją tą powtarzaną formułkę lecz nie obchodzą mnie konflikty pomiędzy USA a Chinami mieszkam w Polsce rozumiem iż usługi google są wyłączone dla firmy Huawei lecz co mnie to obchodzi większość Banków udostępniła swoje apki .Radze zapoznać się z tym artykułem https://www.instalki.pl/aktualnosci/hardware/41582-huawei-smartfony-certyfikat-bsi.html .
cytat:
"Huawei jest pierwszym na świecie dostawcą inteligentnych urządzeń mobilnych, który uzyskał certyfikat ochrony prywatności ISO/IEC 27701 zweryfikowany przez British Standards Institution. Oznacza to, że firma spełnia międzynarodowe standardy prywatności w zakresie projektowania oprogramowania, a także badań i rozwoju, gwarantując bezpieczeństwo i prywatność swoim użytkownikom. Co więcej, Celia, asystent głosowy od Huawei, otrzymał certyfikat ochrony prywatności ePrivacyseal, potwierdzający najwyższy poziom ochrony danych użytkowników korzystających z tego rozwiązania."
Skoro są potwierdzenia, zachowanie banku jest bezpodstawne nie udostępniacie usług Google lecz dostęp do bankowości w kraju zwanym Polska. Może ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy i zacznie zajmować się klientami swojego Banku a nie oficjalnie oszukiwać wszystkich aby przeciągnąć czas na odpowiedź .Wszyscy oprócz Was wiedzą o sprawach w których Google oszukiwało swoich klientów i miało za to sprawy w sądzie zachowanie wasze jest cyniczne .Pozdrawiam trzeba będzie się pożegnać i przejść do innego bardziej rozwojowego Banku.!!
19-10-2022 15:43 | Edytowano: 19-10-2022 15:45
Jestem zdania, że do banku tak jak do operatora telefonicznego nie ma się co przywiązywać... Całe szczęście jest w czym wybierać
Niech tylko wprowadzą możliwość przeniesienia numeru konta do innego banku to zrobi się wreszcie ciekawie
26-10-2022 11:41
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
3 | |
3 |