Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z zalogowaniem się do aplikacji na nowym telefonie.

Dzień dobry.
Kupiłam dzisiaj nowy telefon Xiaomi Redmi Note 13 5G. Po przeniesieniu aplikacji ze starego telefonu na nowy nie mogę się zalogować. Wyświetlają się opcje: Aktywuj aplikacje lub Załóż konto bankowe. Mam już konto, wiec klikam aktywuj aplikacje. Przechodzę przez cały proces aktywowania i podczas ostatniego etapu, czyli kodu podczas polaczenia telefonicznego, dostaje kod i wpisuje go do aplikacji ale kiedy klikam potwierdź, aplikacja się zacina, zaczyna się lądować aż do momentu, w którym wyskakuje komunikat: "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie." i tak w kółko. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
mels
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-08-2024
Wiadomość 1 z 2 (514 wyświetleń)

Re.: Problem z zalogowaniem się do aplikacji na nowym telefonie.

Spróbuj odinstalować aplikację mobilną i pobrać ją bezpośrednio ze Sklepu Play a potem ją aktywować. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (460 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak ing na Tarchominie / Białołęce

Dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka. Chcialam wypłacić gotówkę z bankomatu w Galerii Polnocnej, a tam informacja, że placówka zamknięta. Sprawdzam mapę, gdzie znajdę najbliższy oddział / banko...

14-09-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

to jest ciekawy paradoks, błąd banku oznacza coś lepszego. Piękny przykład zmarnowanych pieniędzy.

14-09-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wczoraj przez moment pojawił się stary wygląd aplikacji… myślałem że w końcu doczekalismy się dobrej zmiany i powrotu do większej przejrzystości, mniejszej ilości reklam i generalnie mniejszej ilości ...

14-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy