10-08-2022 21:18
11-08-2022 17:36
Nie planujemy wprowadzenia aplikacji Moje ING do AppGallery. Nie rekomendujemy instalowania aplikacji z nieznanych źródeł. W ten sposób narażasz się i swoje finanse. Zalecamy instalowanie aplikacji tylko i wyłącznie z zaufanych i autoryzowanych sklepów.
Zachęcam do zapoznania się z zasadami bezpiecznego bankowania - tutaj.
12-08-2022 09:44
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
Niestety.
24-08-2022 08:45
Tak odnośnie tej porady MateuszaS: "Zalecamy instalowanie aplikacji tylko i wyłącznie z zaufanych i autoryzowanych sklepów".
Chciałem się tylko upewnić - z tych zaufanych źródeł, w których pojawiają się zainfekowane aplikacje i ludzie tracą swoje pieniądze?
25-08-2022 08:51
Obecnie nasza aplikacja dostępna jest tylko ze sklepu Google Play lub AppStore
12-10-2022 14:50
13-10-2022 15:00 | Edytowano: 13-10-2022 15:01
Aby bezpiecznie korzystać z aplikacji Moje ING należy ją pobierać z autoryzowanych przez nas źródeł. Są to sklepy Google Play dla telefonów z systemem Android oraz AppStore dla telefonów iPhone. Ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż wyżej wymienione sklepy.
16-10-2022 10:03 | Edytowano: 16-10-2022 10:04
Wszyscy rozumieją tą powtarzaną formułkę lecz nie obchodzą mnie konflikty pomiędzy USA a Chinami mieszkam w Polsce rozumiem iż usługi google są wyłączone dla firmy Huawei lecz co mnie to obchodzi większość Banków udostępniła swoje apki .Radze zapoznać się z tym artykułem https://www.instalki.pl/aktualnosci/hardware/41582-huawei-smartfony-certyfikat-bsi.html .
cytat:
"Huawei jest pierwszym na świecie dostawcą inteligentnych urządzeń mobilnych, który uzyskał certyfikat ochrony prywatności ISO/IEC 27701 zweryfikowany przez British Standards Institution. Oznacza to, że firma spełnia międzynarodowe standardy prywatności w zakresie projektowania oprogramowania, a także badań i rozwoju, gwarantując bezpieczeństwo i prywatność swoim użytkownikom. Co więcej, Celia, asystent głosowy od Huawei, otrzymał certyfikat ochrony prywatności ePrivacyseal, potwierdzający najwyższy poziom ochrony danych użytkowników korzystających z tego rozwiązania."
Skoro są potwierdzenia, zachowanie banku jest bezpodstawne nie udostępniacie usług Google lecz dostęp do bankowości w kraju zwanym Polska. Może ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy i zacznie zajmować się klientami swojego Banku a nie oficjalnie oszukiwać wszystkich aby przeciągnąć czas na odpowiedź .Wszyscy oprócz Was wiedzą o sprawach w których Google oszukiwało swoich klientów i miało za to sprawy w sądzie zachowanie wasze jest cyniczne .Pozdrawiam trzeba będzie się pożegnać i przejść do innego bardziej rozwojowego Banku.!!
19-10-2022 15:43 | Edytowano: 19-10-2022 15:45
Jestem zdania, że do banku tak jak do operatora telefonicznego nie ma się co przywiązywać... Całe szczęście jest w czym wybierać
Niech tylko wprowadzą możliwość przeniesienia numeru konta do innego banku to zrobi się wreszcie ciekawie
26-10-2022 11:41
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024