05-05-2021 13:32
@micsaj1765 Analizujemy możliwość wprowadzenia naszej aplikacji do sklepu AppGallery, jednak na tę chwilę jest ona dostępna wyłącznie w Sklepie Play/ Appstore. Twoją sugestię przekazałem do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że pozostaniesz z nami. Na najnowszych telefonach firmy Huawei wciąż możesz korzystać z Mojego ING za pomocą przeglądarki internetowej.
06-05-2021 13:01
W takim bądź razie proszę o przywrócenie możliwości instalacji na system Android 5.0. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
07-05-2021 08:30
kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉
16-06-2021 17:08 | Edytowano: 16-06-2021 17:09
Czemu ING nie chce wstawić aplikacji do app gallery?
Co wam szkodzi, chyba nie jest to takie trudne bo to ten sam system. Jakoś inne banki sobie poradziły
17-06-2021 13:19
@arko11 Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja jest kłopotliwa dla naszych klientów Nie podjęliśmy jeszcze decyzji o wprowadzeniu naszej aplikacji do AppGallery. Jeżeli udostępnimy swoją aplikację u tego usługodawcy, to na pewno o tym poinformujemy.
16-10-2021 08:26
Analizujemy możliwość udostępnienia naszej aplikacji w AppGallery. Gdy tylko coś się zmieni, na pewno damy znać.
16-10-2021 12:38
24-10-2021 11:49
Ktoś kto wpadł na pomysł oznaczenia tego tematu jako rozwiązany nie za bardzo wie co to oznacza.
Temat z problemem byłby rozwiązany gdyby była aplikacja na Huawei. Przypomnę, że jej nadal nie ma i wielu ludzi ma dalej problem... 🙄
15-11-2021 21:21
16-11-2021 08:20
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024