05-05-2021 13:32
@micsaj1765 Analizujemy możliwość wprowadzenia naszej aplikacji do sklepu AppGallery, jednak na tę chwilę jest ona dostępna wyłącznie w Sklepie Play/ Appstore. Twoją sugestię przekazałem do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że pozostaniesz z nami. Na najnowszych telefonach firmy Huawei wciąż możesz korzystać z Mojego ING za pomocą przeglądarki internetowej.
06-05-2021 13:01
W takim bądź razie proszę o przywrócenie możliwości instalacji na system Android 5.0. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
07-05-2021 08:30
kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉
16-06-2021 17:08 | Edytowano: 16-06-2021 17:09
Czemu ING nie chce wstawić aplikacji do app gallery?
Co wam szkodzi, chyba nie jest to takie trudne bo to ten sam system. Jakoś inne banki sobie poradziły
17-06-2021 13:19
@arko11 Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja jest kłopotliwa dla naszych klientów Nie podjęliśmy jeszcze decyzji o wprowadzeniu naszej aplikacji do AppGallery. Jeżeli udostępnimy swoją aplikację u tego usługodawcy, to na pewno o tym poinformujemy.
16-10-2021 08:26
Analizujemy możliwość udostępnienia naszej aplikacji w AppGallery. Gdy tylko coś się zmieni, na pewno damy znać.
16-10-2021 12:38
24-10-2021 11:49
Ktoś kto wpadł na pomysł oznaczenia tego tematu jako rozwiązany nie za bardzo wie co to oznacza.
Temat z problemem byłby rozwiązany gdyby była aplikacja na Huawei. Przypomnę, że jej nadal nie ma i wielu ludzi ma dalej problem... 🙄
15-11-2021 21:21
16-11-2021 08:20
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię