Odpowiedz

Re: Re.: Android Pay

Jeśli zapłacisz w euro obciążymy wówczas Twoje konto walutowe w EUR. Wystarczy, że konto jest podpięte do karty VISA Zbliżeniowej i zapewnisz na nim odpowiednią ilość pieniędzy na pokrycie danej płatności. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 181 z 203 (25 602 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Pytanie czysto techniczne,czy przy płaceniu Google pey też musicie wybudzac telefon bo ja muszę,tel.huawei mate 9pro,to powinno smigac bez wyburzania chyba.
Odpowiedz
0 Lajków
adkas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-07-2017
Wiadomość 182 z 203 (25 466 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Nie powinno, więcej nawet nie może Emotikon: Szczęśliwy Z uwagi na twoje bezpieczeństwo płatność zbliżeniową dowolną aplikacją powinno dać się przeprowadzić wyłącznie na aktywnym, odblokowanym telefonie.

ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
37
11-04-2017
Wiadomość 183 z 203 (25 457 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Nie powinno. Wyobraź sobie, że masz telefon w kieszeni a złodziej sobie idzie obok Ciebie z terminalem i przykłada ludziom delikatnie do kieszeni. Krojenie szło by na potęgę Emotikon: Mrugający
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 184 z 203 (25 217 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

wystarczy wzbudzic ekran, i do 50zl placi sie bez jakiejkolwiek autoryzacji

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
19
22-11-2016
Wiadomość 185 z 203 (24 964 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

mam 3 karty ale tylko z tą problem weryfikacji pod numerem tel. nie da się dokonać musi to być kod sms a dzwoniąc pod ten numer nie potrafią mi nic doradzić jak z tym mam sobie poradzić.

Odpowiedz
0 Lajków
Siara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-04-2018
Wiadomość 186 z 203 (24 756 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

[ Edytowane ]

@Siara Prawdopodobnie było to spowodowane chwilową niedostępnością systemu. Proszę, spróbuj jeszcze raz. Jeżeli problem się ponowi - prześlij nam przez usługę Moje ING - zakładka Wiadomości dodatkowe informacje:
-datę i godzinę próby,
-rodzaj karty,
-zrzut ekranu z komunikatem.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 187 z 203 (24 704 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

nie chwilową niedostępnością bo już próbowałem z 10x. Przesłałem wiadomość przez aplikacje ale to jest przerzucanie problemu z jednej osoby na drugą by się tym nie zająć w dodatku w aplikacji nie da się wysłać zdjęcia. Reserowałem apke, telefon na nowo instalowałem google pay nic to nie daje. Dodając kartę żony nie ma z tym problemu tylko moja jest jakaś felerna. 

Odpowiedz
0 Lajków
Siara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-04-2018
Wiadomość 188 z 203 (24 625 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Aby to sprawdzić prosimy o zgłoszenie reklamacji przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
808
176
04-09-2015
Wiadomość 189 z 203 (24 567 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Napisałem przedwczoraj i echo nikt nie odpisuje 

Odpowiedz
0 Lajków
Siara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-04-2018
Wiadomość 190 z 203 (24 514 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, mam ten sam problem - o godzinie 21:55 dokonałam wpłaty we wplatomacie ING w Chorzowie. Natychmiast złożyłam reklamację, aczkolwiek jest to pilna sprawa i data rozpatrzenia wniosku jest zbyt odle...

25-12-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password

2 lata temu w innym wątku prosiłem o wprowadzenie obsługi passkeys. Moderator napisał, że przekazał to dalej. Chyba jednak wpadło do studni. Oczywiście nie podejrzewam osób decyzyjnych w ING, że zamia...

24-12-2025
Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zgadzam się z przedmówcami. Nowy interfejs to mocny krok wstecz (po co "naprawiać" coś co było dobre?). Przy logowaniu w aplikacji mobilnej często widzę biały okno na pół ekranu i czekam, czekam, czek...

24-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy