Odpowiedz

Re: Re.: Android Pay

Jeśli zapłacisz w euro obciążymy wówczas Twoje konto walutowe w EUR. Wystarczy, że konto jest podpięte do karty VISA Zbliżeniowej i zapewnisz na nim odpowiednią ilość pieniędzy na pokrycie danej płatności. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 181 z 203 (23 235 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Pytanie czysto techniczne,czy przy płaceniu Google pey też musicie wybudzac telefon bo ja muszę,tel.huawei mate 9pro,to powinno smigac bez wyburzania chyba.
Odpowiedz
0 Lajków
adkas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-07-2017
Wiadomość 182 z 203 (23 099 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Nie powinno, więcej nawet nie może Emotikon: Szczęśliwy Z uwagi na twoje bezpieczeństwo płatność zbliżeniową dowolną aplikacją powinno dać się przeprowadzić wyłącznie na aktywnym, odblokowanym telefonie.

ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 183 z 203 (23 090 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Nie powinno. Wyobraź sobie, że masz telefon w kieszeni a złodziej sobie idzie obok Ciebie z terminalem i przykłada ludziom delikatnie do kieszeni. Krojenie szło by na potęgę Emotikon: Mrugający
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 184 z 203 (22 850 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

wystarczy wzbudzic ekran, i do 50zl placi sie bez jakiejkolwiek autoryzacji

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 185 z 203 (22 597 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

mam 3 karty ale tylko z tą problem weryfikacji pod numerem tel. nie da się dokonać musi to być kod sms a dzwoniąc pod ten numer nie potrafią mi nic doradzić jak z tym mam sobie poradzić.

Odpowiedz
0 Lajków
Siara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-04-2018
Wiadomość 186 z 203 (22 389 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

[ Edytowane ]

@Siara Prawdopodobnie było to spowodowane chwilową niedostępnością systemu. Proszę, spróbuj jeszcze raz. Jeżeli problem się ponowi - prześlij nam przez usługę Moje ING - zakładka Wiadomości dodatkowe informacje:
-datę i godzinę próby,
-rodzaj karty,
-zrzut ekranu z komunikatem.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 187 z 203 (22 337 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

nie chwilową niedostępnością bo już próbowałem z 10x. Przesłałem wiadomość przez aplikacje ale to jest przerzucanie problemu z jednej osoby na drugą by się tym nie zająć w dodatku w aplikacji nie da się wysłać zdjęcia. Reserowałem apke, telefon na nowo instalowałem google pay nic to nie daje. Dodając kartę żony nie ma z tym problemu tylko moja jest jakaś felerna. 

Odpowiedz
0 Lajków
Siara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-04-2018
Wiadomość 188 z 203 (22 258 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Aby to sprawdzić prosimy o zgłoszenie reklamacji przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 189 z 203 (22 200 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Napisałem przedwczoraj i echo nikt nie odpisuje 

Odpowiedz
0 Lajków
Siara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-04-2018
Wiadomość 190 z 203 (22 147 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy