07-03-2018 21:23
Jeśli zapłacisz w euro obciążymy wówczas Twoje konto walutowe w EUR. Wystarczy, że konto jest podpięte do karty VISA Zbliżeniowej i zapewnisz na nim odpowiednią ilość pieniędzy na pokrycie danej płatności.
16-03-2018 16:15
16-03-2018 16:44
Nie powinno, więcej nawet nie może Z uwagi na twoje bezpieczeństwo płatność zbliżeniową dowolną aplikacją powinno dać się przeprowadzić wyłącznie na aktywnym, odblokowanym telefonie.
26-03-2018 10:51
09-04-2018 09:09
wystarczy wzbudzic ekran, i do 50zl placi sie bez jakiejkolwiek autoryzacji
17-04-2018 01:43
mam 3 karty ale tylko z tą problem weryfikacji pod numerem tel. nie da się dokonać musi to być kod sms a dzwoniąc pod ten numer nie potrafią mi nic doradzić jak z tym mam sobie poradzić.
17-04-2018 08:35 | Edytowano: 17-04-2018 08:37
@Siara Prawdopodobnie było to spowodowane chwilową niedostępnością systemu. Proszę, spróbuj jeszcze raz. Jeżeli problem się ponowi - prześlij nam przez usługę Moje ING - zakładka Wiadomości dodatkowe informacje:
-datę i godzinę próby,
-rodzaj karty,
-zrzut ekranu z komunikatem.
17-04-2018 23:28
nie chwilową niedostępnością bo już próbowałem z 10x. Przesłałem wiadomość przez aplikacje ale to jest przerzucanie problemu z jednej osoby na drugą by się tym nie zająć w dodatku w aplikacji nie da się wysłać zdjęcia. Reserowałem apke, telefon na nowo instalowałem google pay nic to nie daje. Dodając kartę żony nie ma z tym problemu tylko moja jest jakaś felerna.
18-04-2018 23:38
Aby to sprawdzić prosimy o zgłoszenie reklamacji przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.
19-04-2018 18:32
Napisałem przedwczoraj i echo nikt nie odpisuje
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024