Odpowiedz

Smart Saver i powiadomienia

Nie znalazłem odpowiedzi bądź są gdzieś głębiej aby je szukać. 

Pytanie krótkie, czy po realizacji z płatności kwalifikującej się do odkładania na konto Smart Saver każdej określonej kwoty z transakcji są wyświetlane każdorazowo w powiadomieniach PUSH, czy są widoczne tylko w historii konta?

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (2 185 wyświetleń)

Re.: Smart Saver i powiadomienia

Tylko w historii konta.
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 2 z 4 (2 145 wyświetleń)

Re.: Smart Saver i powiadomienia

[ Edytowane ]

Zobacz w apce w ustawieniach, ustawienia powiadomień i tam zaznacz Smart Saver.

Mam wszystko prawie push wyłączone, bo mnie trzęsło od tych powiadomień ale jeśli dobrze pamiętam, to powiadomienia ze Smart też były

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 3 z 4 (1 503 wyświetleń)

Re.: Smart Saver i powiadomienia

Nie ma.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 4 z 4 (1 493 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy