09-07-2024 19:44
Nie znalazłem odpowiedzi bądź są gdzieś głębiej aby je szukać.
Pytanie krótkie, czy po realizacji z płatności kwalifikującej się do odkładania na konto Smart Saver każdej określonej kwoty z transakcji są wyświetlane każdorazowo w powiadomieniach PUSH, czy są widoczne tylko w historii konta?
10-07-2024 11:42
01-09-2024 13:03 | Edytowano: 01-09-2024 13:04
Zobacz w apce w ustawieniach, ustawienia powiadomień i tam zaznacz Smart Saver.
Mam wszystko prawie push wyłączone, bo mnie trzęsło od tych powiadomień ale jeśli dobrze pamiętam, to powiadomienia ze Smart też były
01-09-2024 14:02
Nie ma.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025