Odpowiedz

Smart Saver i powiadomienia

Nie znalazłem odpowiedzi bądź są gdzieś głębiej aby je szukać. 

Pytanie krótkie, czy po realizacji z płatności kwalifikującej się do odkładania na konto Smart Saver każdej określonej kwoty z transakcji są wyświetlane każdorazowo w powiadomieniach PUSH, czy są widoczne tylko w historii konta?

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (4 600 wyświetleń)

Re.: Smart Saver i powiadomienia

Tylko w historii konta.
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 2 z 4 (4 560 wyświetleń)

Re.: Smart Saver i powiadomienia

[ Edytowane ]

Zobacz w apce w ustawieniach, ustawienia powiadomień i tam zaznacz Smart Saver.

Mam wszystko prawie push wyłączone, bo mnie trzęsło od tych powiadomień ale jeśli dobrze pamiętam, to powiadomienia ze Smart też były

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 3 z 4 (3 918 wyświetleń)

Re.: Smart Saver i powiadomienia

Nie ma.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 4 z 4 (3 908 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025