09-07-2024 19:44
Nie znalazłem odpowiedzi bądź są gdzieś głębiej aby je szukać.
Pytanie krótkie, czy po realizacji z płatności kwalifikującej się do odkładania na konto Smart Saver każdej określonej kwoty z transakcji są wyświetlane każdorazowo w powiadomieniach PUSH, czy są widoczne tylko w historii konta?
10-07-2024 11:42
01-09-2024 13:03 | Edytowano: 01-09-2024 13:04
Zobacz w apce w ustawieniach, ustawienia powiadomień i tam zaznacz Smart Saver.
Mam wszystko prawie push wyłączone, bo mnie trzęsło od tych powiadomień ale jeśli dobrze pamiętam, to powiadomienia ze Smart też były
01-09-2024 14:02
Nie ma.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025