09-07-2024 19:44
Nie znalazłem odpowiedzi bądź są gdzieś głębiej aby je szukać.
Pytanie krótkie, czy po realizacji z płatności kwalifikującej się do odkładania na konto Smart Saver każdej określonej kwoty z transakcji są wyświetlane każdorazowo w powiadomieniach PUSH, czy są widoczne tylko w historii konta?
10-07-2024 11:42
01-09-2024 13:03 | Edytowano: 01-09-2024 13:04
Zobacz w apce w ustawieniach, ustawienia powiadomień i tam zaznacz Smart Saver.
Mam wszystko prawie push wyłączone, bo mnie trzęsło od tych powiadomień ale jeśli dobrze pamiętam, to powiadomienia ze Smart też były
01-09-2024 14:02
Nie ma.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025