Płatności

Odpowiedz

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Mam wrażenie, że Ing po prostu chce się pozbyć klientów, bo mnie tez tak zwodzą na czatach oraz infoliniach, a ja piaty miesiąc nie mogę płacić kartami przez internet (Allegro, OrlenPay, GooglePay, itp.). Kilka razy nawet pani na infolinii próbowała mnie przekonać, że problem leży po stronie operatora płatności, a nie Ing. Ciekawe tylko, że karty wszystkich innych banków działają, a Ing nie!

Najbardziej wkurzające jest to, że z ich winy płatności nie działają ale jeśli nie wykonam limitu płatności karta to i tak nalicza mi za nią opłatę. I to już jest mocno nieuczciwe i dlatego rozważam zmianę banku. Skoro Ing przez 5 miesięcy nie potrafił naprawił płatności kartami to zaczynam się bać, że wielu innych rzeczy tez nie będą potrafili zrobić (na przykład skutecznie zabezpieczyć mojego konta przed włamaniami).

Może jak wszyscy, którym nie działają płatności przejdą do innego Banku to ktoś się w Ing obudzi i stwierdzi, że jednak warto czasem słuchać klientów zamiast ich ignorować Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych przez Ing Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysiekk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
26-05-2021
Wiadomość 41 z 47 (331 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Wasi specjaliści już 4 razy sprawdzali moje konto i moja kartę i za każdym razem albo zwalacie winę na innych albo dostaję taką samą mdłą regułkę, że problem wynika z konieczności dostosowania się do PSD2 i niby pracujecie nad tym ale jakoś nie wychodzi. Ciekawe, że tylko Wam nie wychodzi wszystkim moim znajomym karty innych banków działają prawidłowo. Ale oczywiście jak nie wykonam odpowiedniej ilości transakcji kartą to mi doliczycie opłatę za kartę. I to Waszym zdaniem jest uczciwe?

Uprzejmie informuję, że jeśli do końca Maja karty Ing nie zaczną działać w OrlenPay, na Allegro oraz w innych bramkach to przenoszę swoje dwa konta do konkurencji! I mam nadzieję, że wszyscy inny zrobią podobnie bo ileż można czekać???

Jeszcze gdybyście się uczciwie przyznali do błędu i problemów... ale ja na razie widzę tylko spychologię lub niekonkretne odpowiedzi grające na zwłokę. Słabo.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysiekk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
26-05-2021
Wiadomość 42 z 47 (330 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przykro mi, że masz taką opinię o nas Emotikon: Smutny Zależy mi, na wyjaśnieniu Twojego problemu. Złóż proszę reklamację na wyjaśnienie problemów z płatnościami. Na Społeczności nie mam możliwości zanotowania reklamacji, ani sprawdzenie informacji po naszej stronie. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego. Możesz to zrobić kontaktując się z nami:
- na czacie po zalogowaniu do Moje ING,
- na całodobowej infolinii 32 357 00 69,
- bezpośrednio w oddziale banku.
Mam nadzieję, że uda nam się wyjaśnić i rozwiązać Twój problem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
95
21
11-02-2020
Wiadomość 43 z 47 (290 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Droga Pani DominikoW!

Mam wrażenie, że na wyjaśnieniu mojego problemu zależy Wam wyłącznie w publicznych postach na pokaz, bo moje reklamacje zbywacie jakimiś bzdurnymi odpowiedziami, a ja oczywiście nie mam już opcji odpowiedzi na te reklamacje w systemie, tylko trzeba od nowa zaczynać czat lub dzwonić.

Złożyłem kolejną, która dotyczyła płatności kartą na Allegro i problem polegał na tym, że pomimo komunikatu w Ing, że autoryzacja przebiegła poprawnie Allegro płatność odrzuciło. Po rozmowie z Allegro dowiedziałem się, że odrzucenie nastąpiło w wyniku braku autoryzacji ze strony Ing, które - przypomnę - napisało mi, że autoryzacja przebiegła poprawnie Emotikon: Szczęśliwy

I jaka dostałem odpowiedź na reklamację transakcji? Ano taką:

"Panie Krzysztofie,
sprawdziłam dla Pana tą sprawę.
Powodem odrzucenia płatności było podanie błędnej daty ważności karty.
Przy realizacji płatności internetowych należy wskazać miesiąc i rok ważności karty nadrukowany
na karcie. Karta zawsze jest ważna do ostatniego dnia miesiąca, który na niej widnieje.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu przez czat lub infolinię 32 357 00 12."

 

Zatem jakim cudem system Ing podczas autoryzacji pokazał mi komunikat, że autoryzacja przebiegła poprawnie? Na prawdę zaczynam mieć wrażenie, że nie umiecie naprawić problemów z autoryzacją 3d Secure i tego całego PSD2, ale żeby jakoś wyjść z twarzą to wymyślacie takie bezsensowne tłumaczenia w odpowiedziach na reklamacje.

A ja wciąż od początku roku nie mogę zapłacić żadną z Waszych kart ani na Allegro, ani w OrlenPay, ani w GooglePay ani w kilku innych miejscach w necie. A nie mam czasu aby w każdym takim przypadku robić screeny, zapisywać godzinę, kwotę, itp. Tym bardziej, że jak widać po wielu opiniach w internecie nie jest to mój indywidualny problem tylko generalny problem z kartami Ing. Mam 3 karty dwóch innych banków i nie ma z nimi żadnego problemu! Dlatego już całkiem poważnie szukam nowego banku bo szkoda mi czasu na walkę z wiatrakiem zwanym Ing!

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysiekk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
26-05-2021
Wiadomość 44 z 47 (165 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

@Krzysiekk
Rozumiem, że kłopot z płatnościami kartą jest dla Ciebie uciążliwy. Faktycznie u niektórych usługodawców mogą pojawić się kłopoty z autoryzacją 3D Secure. Chciałabym Ci pomóc już tutaj, jednak niestety poprzez forum Społeczność nie mam dostępu do Twoich danych i nie mogę sprawdzić dlaczego taki problem się pojawił. 
Przykro mi, że do tej pory nie otrzymałeś satysfakcjonującej odpowiedzi na swoją reklamację. Jeżeli zgłosiłeś na tę chwilę odwołanie, podaj nam, proszę jego numer. Prześlemy go do odpowiedniego działu i poprosimy o priorytetowe zajęcie się sprawą. 

Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Moderator
Moderator icon
7
0
26-05-2021
Wiadomość 45 z 47 (152 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Moja cierpliwość tez się kończy. Nie mogę od stycznia płacić ani w uber ani w bolt ani w uber eats. Dostaje informacje na infolinii ze to Uber nie dostosował się do dyrektywy. Tylko tak się składa że nikt z moich znajomych w innych bankach nie ma problemu. Mam w ing konto ponad 10 lat i planowałam wziac kredyt na milion PLN, ale to jakies żarty. Z bolta korzystam codziennie i musze latać z gotowka. Zamykam konto.
Odpowiedz
0 Lajków
inna888
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
15-06-2021
Wiadomość 46 z 47 (90 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

@inna888 Przykro nam, że nadal występują kłopoty z płatnościami do niektórych obiorców i chcesz podjąć decyzję o zamknięciu u nas konta. Prosimy, każdy taki przypadek zgłaszaj nam przez Czat w Moim ING lub infolinię. Dzięki temu specjaliści będą mogli bliżej przyjrzeć się tej sytuacji. Niestety przez samą Społeczność nie możemy więcej zrobić Emotikon: Smutny

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
353
84
12-04-2017
Wiadomość 47 z 47 (71 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
007582/062021

Prosze o przyspieszenie zgloszenia nr 007582/062021 . Ile czasu trzeba czekac na odblokowanie konta .?! Obiecaliscie 2-3dni a czekam juz 2 tygodnie . Przez wasz bank czlowiek jest bez srodkow do zycia...

23-06-2021
Re: zamknięcie karty kredytowej

Standardowo kartę kredytową możesz zamknąć w naszym oddziale lub korespondencyjnie.
Jeśli chciałbyś zamknąć swoją kartę najlepiej jak skorzystasz z jednej z tych dwóch opcji.
Nasze oddziały są już otw

...

23-06-2021
Prowizja

Dlaczego wprowadziliście prowizję od gier hazardowych przy płatności kartą ?

23-06-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy