26-05-2021 18:23
Mam wrażenie, że Ing po prostu chce się pozbyć klientów, bo mnie tez tak zwodzą na czatach oraz infoliniach, a ja piaty miesiąc nie mogę płacić kartami przez internet (Allegro, OrlenPay, GooglePay, itp.). Kilka razy nawet pani na infolinii próbowała mnie przekonać, że problem leży po stronie operatora płatności, a nie Ing. Ciekawe tylko, że karty wszystkich innych banków działają, a Ing nie!
Najbardziej wkurzające jest to, że z ich winy płatności nie działają ale jeśli nie wykonam limitu płatności karta to i tak nalicza mi za nią opłatę. I to już jest mocno nieuczciwe i dlatego rozważam zmianę banku. Skoro Ing przez 5 miesięcy nie potrafił naprawił płatności kartami to zaczynam się bać, że wielu innych rzeczy tez nie będą potrafili zrobić (na przykład skutecznie zabezpieczyć mojego konta przed włamaniami).
Może jak wszyscy, którym nie działają płatności przejdą do innego Banku to ktoś się w Ing obudzi i stwierdzi, że jednak warto czasem słuchać klientów zamiast ich ignorować
Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych przez Ing
26-05-2021 18:37
Wasi specjaliści już 4 razy sprawdzali moje konto i moja kartę i za każdym razem albo zwalacie winę na innych albo dostaję taką samą mdłą regułkę, że problem wynika z konieczności dostosowania się do PSD2 i niby pracujecie nad tym ale jakoś nie wychodzi. Ciekawe, że tylko Wam nie wychodzi wszystkim moim znajomym karty innych banków działają prawidłowo. Ale oczywiście jak nie wykonam odpowiedniej ilości transakcji kartą to mi doliczycie opłatę za kartę. I to Waszym zdaniem jest uczciwe?
Uprzejmie informuję, że jeśli do końca Maja karty Ing nie zaczną działać w OrlenPay, na Allegro oraz w innych bramkach to przenoszę swoje dwa konta do konkurencji! I mam nadzieję, że wszyscy inny zrobią podobnie bo ileż można czekać???
Jeszcze gdybyście się uczciwie przyznali do błędu i problemów... ale ja na razie widzę tylko spychologię lub niekonkretne odpowiedzi grające na zwłokę. Słabo.
27-05-2021 19:14
Przykro mi, że masz taką opinię o nas Zależy mi, na wyjaśnieniu Twojego problemu. Złóż proszę reklamację na wyjaśnienie problemów z płatnościami. Na Społeczności nie mam możliwości zanotowania reklamacji, ani sprawdzenie informacji po naszej stronie. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego. Możesz to zrobić kontaktując się z nami:
- na czacie po zalogowaniu do Moje ING,
- na całodobowej infolinii 32 357 00 69,
- bezpośrednio w oddziale banku.
Mam nadzieję, że uda nam się wyjaśnić i rozwiązać Twój problem.
10-06-2021 17:38
Droga Pani DominikoW!
Mam wrażenie, że na wyjaśnieniu mojego problemu zależy Wam wyłącznie w publicznych postach na pokaz, bo moje reklamacje zbywacie jakimiś bzdurnymi odpowiedziami, a ja oczywiście nie mam już opcji odpowiedzi na te reklamacje w systemie, tylko trzeba od nowa zaczynać czat lub dzwonić.
Złożyłem kolejną, która dotyczyła płatności kartą na Allegro i problem polegał na tym, że pomimo komunikatu w Ing, że autoryzacja przebiegła poprawnie Allegro płatność odrzuciło. Po rozmowie z Allegro dowiedziałem się, że odrzucenie nastąpiło w wyniku braku autoryzacji ze strony Ing, które - przypomnę - napisało mi, że autoryzacja przebiegła poprawnie
I jaka dostałem odpowiedź na reklamację transakcji? Ano taką:
"Panie Krzysztofie,
sprawdziłam dla Pana tą sprawę.
Powodem odrzucenia płatności było podanie błędnej daty ważności karty.
Przy realizacji płatności internetowych należy wskazać miesiąc i rok ważności karty nadrukowany
na karcie. Karta zawsze jest ważna do ostatniego dnia miesiąca, który na niej widnieje.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu przez czat lub infolinię 32 357 00 12."
Zatem jakim cudem system Ing podczas autoryzacji pokazał mi komunikat, że autoryzacja przebiegła poprawnie? Na prawdę zaczynam mieć wrażenie, że nie umiecie naprawić problemów z autoryzacją 3d Secure i tego całego PSD2, ale żeby jakoś wyjść z twarzą to wymyślacie takie bezsensowne tłumaczenia w odpowiedziach na reklamacje.
A ja wciąż od początku roku nie mogę zapłacić żadną z Waszych kart ani na Allegro, ani w OrlenPay, ani w GooglePay ani w kilku innych miejscach w necie. A nie mam czasu aby w każdym takim przypadku robić screeny, zapisywać godzinę, kwotę, itp. Tym bardziej, że jak widać po wielu opiniach w internecie nie jest to mój indywidualny problem tylko generalny problem z kartami Ing. Mam 3 karty dwóch innych banków i nie ma z nimi żadnego problemu! Dlatego już całkiem poważnie szukam nowego banku bo szkoda mi czasu na walkę z wiatrakiem zwanym Ing!
Pozdrawiam
10-06-2021 19:33
@Krzysiekk
Rozumiem, że kłopot z płatnościami kartą jest dla Ciebie uciążliwy. Faktycznie u niektórych usługodawców mogą pojawić się kłopoty z autoryzacją 3D Secure. Chciałabym Ci pomóc już tutaj, jednak niestety poprzez forum Społeczność nie mam dostępu do Twoich danych i nie mogę sprawdzić dlaczego taki problem się pojawił.
Przykro mi, że do tej pory nie otrzymałeś satysfakcjonującej odpowiedzi na swoją reklamację. Jeżeli zgłosiłeś na tę chwilę odwołanie, podaj nam, proszę jego numer. Prześlemy go do odpowiedniego działu i poprosimy o priorytetowe zajęcie się sprawą.
15-06-2021 09:56
16-06-2021 10:01
@inna888 Przykro nam, że nadal występują kłopoty z płatnościami do niektórych obiorców i chcesz podjąć decyzję o zamknięciu u nas konta. Prosimy, każdy taki przypadek zgłaszaj nam przez Czat w Moim ING lub infolinię. Dzięki temu specjaliści będą mogli bliżej przyjrzeć się tej sytuacji. Niestety przez samą Społeczność nie możemy więcej zrobić
01-11-2021 14:36
02-11-2021 16:36
Zależy mi, aby to dla Ciebie wyjaśnić, dlatego proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 12. Po potwierdzeniu Twoich danych będziemy mieć dostęp do naszych systemów i sprawdzimy dlaczego te płatności są odrzucane. Na Społeczności niestety nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji.
14-11-2021 10:43
Witam,
ten sam problem u mnie - przy próbie płatności kartą w app Allegro dostaje powiadomienie "Nie mogliśmy potwierdzić Twojej płatności", gdy zaloguję się w tym samym czasie na stronę ING - dostaję SMSa z kodem do rozpoczętej transakcji a próba potwierdzenia i tak kończy się błędem... w rejestrze zdarzeń ING mam dwa błędy "autoryzacji 3dsecure". Fajnie jakby ING skończyło w końcu owijać w bawełnę i zabrało się do pracy - jak to jest możliwe, że tyle banków poradziło sobie z dyrektywą PSD2 a takie ING ma problemy z "kodowaniem". Chętnie zaoferuję swoją pomoc - informatyk, programista - senior developer
Dla tych którzy chcą płacić kartą w appkach - jest sposób, trochę na około. Wystarczy podpiąć kartę do Apple/Google Pay i przy płatności wybierać ten sposób płatności - wtedy wszystko pięknie przechodzi...
Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
27-12-2024Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |