Płatności

Odpowiedz

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Mam wrażenie, że Ing po prostu chce się pozbyć klientów, bo mnie tez tak zwodzą na czatach oraz infoliniach, a ja piaty miesiąc nie mogę płacić kartami przez internet (Allegro, OrlenPay, GooglePay, itp.). Kilka razy nawet pani na infolinii próbowała mnie przekonać, że problem leży po stronie operatora płatności, a nie Ing. Ciekawe tylko, że karty wszystkich innych banków działają, a Ing nie!

Najbardziej wkurzające jest to, że z ich winy płatności nie działają ale jeśli nie wykonam limitu płatności karta to i tak nalicza mi za nią opłatę. I to już jest mocno nieuczciwe i dlatego rozważam zmianę banku. Skoro Ing przez 5 miesięcy nie potrafił naprawił płatności kartami to zaczynam się bać, że wielu innych rzeczy tez nie będą potrafili zrobić (na przykład skutecznie zabezpieczyć mojego konta przed włamaniami).

Może jak wszyscy, którym nie działają płatności przejdą do innego Banku to ktoś się w Ing obudzi i stwierdzi, że jednak warto czasem słuchać klientów zamiast ich ignorować Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych przez Ing Emotikon: Szczęśliwy

Krzysiekk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
26-05-2021
Wiadomość 41 z 52 (6 522 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Wasi specjaliści już 4 razy sprawdzali moje konto i moja kartę i za każdym razem albo zwalacie winę na innych albo dostaję taką samą mdłą regułkę, że problem wynika z konieczności dostosowania się do PSD2 i niby pracujecie nad tym ale jakoś nie wychodzi. Ciekawe, że tylko Wam nie wychodzi wszystkim moim znajomym karty innych banków działają prawidłowo. Ale oczywiście jak nie wykonam odpowiedniej ilości transakcji kartą to mi doliczycie opłatę za kartę. I to Waszym zdaniem jest uczciwe?

Uprzejmie informuję, że jeśli do końca Maja karty Ing nie zaczną działać w OrlenPay, na Allegro oraz w innych bramkach to przenoszę swoje dwa konta do konkurencji! I mam nadzieję, że wszyscy inny zrobią podobnie bo ileż można czekać???

Jeszcze gdybyście się uczciwie przyznali do błędu i problemów... ale ja na razie widzę tylko spychologię lub niekonkretne odpowiedzi grające na zwłokę. Słabo.

 

Krzysiekk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
26-05-2021
Wiadomość 42 z 52 (6 521 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przykro mi, że masz taką opinię o nas Emotikon: Smutny Zależy mi, na wyjaśnieniu Twojego problemu. Złóż proszę reklamację na wyjaśnienie problemów z płatnościami. Na Społeczności nie mam możliwości zanotowania reklamacji, ani sprawdzenie informacji po naszej stronie. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego. Możesz to zrobić kontaktując się z nami:
- na czacie po zalogowaniu do Moje ING,
- na całodobowej infolinii 32 357 00 69,
- bezpośrednio w oddziale banku.
Mam nadzieję, że uda nam się wyjaśnić i rozwiązać Twój problem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
232
45
11-02-2020
Wiadomość 43 z 52 (6 481 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Droga Pani DominikoW!

Mam wrażenie, że na wyjaśnieniu mojego problemu zależy Wam wyłącznie w publicznych postach na pokaz, bo moje reklamacje zbywacie jakimiś bzdurnymi odpowiedziami, a ja oczywiście nie mam już opcji odpowiedzi na te reklamacje w systemie, tylko trzeba od nowa zaczynać czat lub dzwonić.

Złożyłem kolejną, która dotyczyła płatności kartą na Allegro i problem polegał na tym, że pomimo komunikatu w Ing, że autoryzacja przebiegła poprawnie Allegro płatność odrzuciło. Po rozmowie z Allegro dowiedziałem się, że odrzucenie nastąpiło w wyniku braku autoryzacji ze strony Ing, które - przypomnę - napisało mi, że autoryzacja przebiegła poprawnie Emotikon: Szczęśliwy

I jaka dostałem odpowiedź na reklamację transakcji? Ano taką:

"Panie Krzysztofie,
sprawdziłam dla Pana tą sprawę.
Powodem odrzucenia płatności było podanie błędnej daty ważności karty.
Przy realizacji płatności internetowych należy wskazać miesiąc i rok ważności karty nadrukowany
na karcie. Karta zawsze jest ważna do ostatniego dnia miesiąca, który na niej widnieje.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu przez czat lub infolinię 32 357 00 12."

 

Zatem jakim cudem system Ing podczas autoryzacji pokazał mi komunikat, że autoryzacja przebiegła poprawnie? Na prawdę zaczynam mieć wrażenie, że nie umiecie naprawić problemów z autoryzacją 3d Secure i tego całego PSD2, ale żeby jakoś wyjść z twarzą to wymyślacie takie bezsensowne tłumaczenia w odpowiedziach na reklamacje.

A ja wciąż od początku roku nie mogę zapłacić żadną z Waszych kart ani na Allegro, ani w OrlenPay, ani w GooglePay ani w kilku innych miejscach w necie. A nie mam czasu aby w każdym takim przypadku robić screeny, zapisywać godzinę, kwotę, itp. Tym bardziej, że jak widać po wielu opiniach w internecie nie jest to mój indywidualny problem tylko generalny problem z kartami Ing. Mam 3 karty dwóch innych banków i nie ma z nimi żadnego problemu! Dlatego już całkiem poważnie szukam nowego banku bo szkoda mi czasu na walkę z wiatrakiem zwanym Ing!

Pozdrawiam

Krzysiekk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
26-05-2021
Wiadomość 44 z 52 (6 356 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

@Krzysiekk
Rozumiem, że kłopot z płatnościami kartą jest dla Ciebie uciążliwy. Faktycznie u niektórych usługodawców mogą pojawić się kłopoty z autoryzacją 3D Secure. Chciałabym Ci pomóc już tutaj, jednak niestety poprzez forum Społeczność nie mam dostępu do Twoich danych i nie mogę sprawdzić dlaczego taki problem się pojawił. 
Przykro mi, że do tej pory nie otrzymałeś satysfakcjonującej odpowiedzi na swoją reklamację. Jeżeli zgłosiłeś na tę chwilę odwołanie, podaj nam, proszę jego numer. Prześlemy go do odpowiedniego działu i poprosimy o priorytetowe zajęcie się sprawą. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 45 z 52 (6 343 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Moja cierpliwość tez się kończy. Nie mogę od stycznia płacić ani w uber ani w bolt ani w uber eats. Dostaje informacje na infolinii ze to Uber nie dostosował się do dyrektywy. Tylko tak się składa że nikt z moich znajomych w innych bankach nie ma problemu. Mam w ing konto ponad 10 lat i planowałam wziac kredyt na milion PLN, ale to jakies żarty. Z bolta korzystam codziennie i musze latać z gotowka. Zamykam konto.
inna888
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
15-06-2021
Wiadomość 46 z 52 (6 281 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

@inna888 Przykro nam, że nadal występują kłopoty z płatnościami do niektórych obiorców i chcesz podjąć decyzję o zamknięciu u nas konta. Prosimy, każdy taki przypadek zgłaszaj nam przez Czat w Moim ING lub infolinię. Dzięki temu specjaliści będą mogli bliżej przyjrzeć się tej sytuacji. Niestety przez samą Społeczność nie możemy więcej zrobić Emotikon: Smutny

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 47 z 52 (6 262 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Od jakiegoś czasu, za każdym razem, gdy chcę skorzystać z Orlen Pay - wyskakuje mi komunikat „ups… coś poszło nie tak - udaj się do kasy celem dokonania płatności lub skontaktuj się z infolinią”. Infolinia twierdzi, że problem jest po stronie banku. Wcześniej tego problemu nie miałem. Proszę o rozwiązanie tego problemu.
JediOFM
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
01-11-2021
Wiadomość 48 z 52 (5 143 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Zależy mi, aby to dla Ciebie wyjaśnić, dlatego proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 12. Po potwierdzeniu Twoich danych będziemy mieć dostęp do naszych systemów i sprawdzimy dlaczego te płatności są odrzucane. Na Społeczności niestety nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
232
45
11-02-2020
Wiadomość 49 z 52 (5 104 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Witam,

ten sam problem u mnie - przy próbie płatności kartą w app Allegro dostaje powiadomienie "Nie mogliśmy potwierdzić Twojej płatności", gdy zaloguję się w tym samym czasie na stronę ING - dostaję SMSa z kodem do rozpoczętej transakcji a próba potwierdzenia i tak kończy się błędem... w rejestrze zdarzeń ING mam dwa błędy "autoryzacji 3dsecure". Fajnie jakby ING skończyło w końcu owijać w bawełnę i zabrało się do pracy - jak to jest możliwe, że tyle banków poradziło sobie z dyrektywą PSD2 a takie ING ma problemy z "kodowaniem". Chętnie zaoferuję swoją pomoc - informatyk, programista - senior developer Emotikon: Szczęśliwy

Dla tych którzy chcą płacić kartą w appkach - jest sposób, trochę na około. Wystarczy podpiąć kartę do Apple/Google Pay i przy płatności wybierać ten sposób płatności - wtedy wszystko pięknie przechodzi...

 

lukasz_freak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
14-11-2021
Wiadomość 50 z 52 (4 995 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy