13-01-2021 14:10
Dodatkowo od dzisiaj pokazuję się informacja przy autoryzacji transakcji, że płatność będzie cykliczna co 28dni do 31.12.2029 Czas na zmianę banku.
21-01-2021 13:31
27-01-2021 12:00
Podłączam się do tematu. Po kontakcie z Orlen Pay również dostaliśmy informację że wina leży po stronie ING ponieważ karty innych banków działają. Kontakt z infolinią na chwilę obecną nie daje im motywacji do poprawienia swoich błędów może dodatkowe wpisy na społeczności dadzą operatorowi trochę do myślenia.
28-01-2021 00:29
28-01-2021 19:07
02-02-2021 20:28
Tak tylko formalnie, na amazonach w dalszym ciągu problem z płatnościami.
05-02-2021 15:24
Mam dokładnie ten sam problem.
Składałem reklamację i dostałem już jedną odpowiedź, że istnieje limit na karcie (sic!) który cytuję:
Zgodnie z tymi zmianami, każda karta ma przypisany bezpieczny limit do płatności internetowych. Ze względów bezpieczeństwa, nie podajemy wysokości tego limitu. Okazało się, że przekroczył Pan ten limit, dlatego musieliśmy odrzucić kolejne płatności.
Czyli jest tajny limit który nie jest znany klientowi do jego własnych pieniędzy. Po co mi zatem limity transakcyjne na karcie które sam ustawiam skoro bank sam mi narzuca tajny limit?
Poza tym spotykają mnie absurdy po tej reklamacji. Płatność na 6 PLN w Uber nie przechodzi, ale płatność na ponad 200 PLN kartą w Amazon AWS przechodzi bez problemu. Oficjalnie powinnienem mieć 3D secure autoryzację na płatność AWSem ale w ogóle takiej nie miałem na telefonie. Jakim cudem +200 PLN nie przekracza tajnego limitu ale 6 PLN tak...
Sam obecnie rozważam odejście po ponad 10 latach w ING, bo obecna sytuacja jest od ponad miesiąca nie rozwiązana. Dalej nie mogę płacić za Uber-a, transakcje losowo przechodzą.
Tworzenie tajnych limitów transakcyjnych na mojej karcie bez powiadomienia mnie o tym, uważam za szczególnie nieuczciwe. Rozumiem, że transakcja jest podejrzana i dostaję telefon czy to jest na pewno moja transakcja, ale tworzenie limitu na mojej karcie i moich pieniądzach bez informowania mnie i możliwości ręcznego odblokowania karty uważam w obecnym kształcie za absurd. Limit resetuje się tylko jak zrobię płatność kartą z 3D secure. Oczywiście to ode mnie zależy czy zgadnę czy dany provider to wspiera.
Brak transparencji banku w tej kwestii jest dla mnie kluczową rzeczą w budowaniu zaufania. W obecnej sytuacji nie widzę jasnych kroków co się w tej kwestii dzieje.
06-02-2021 17:41
Przykro mi, że rozważasz odejście z naszego banku.
Faktycznie w tym roku zmieniły się zasady przy płatności kartą przez internet. Musieliśmy dostosować się do postanowień dyrektywy PSD2,
o czym pisaliśmy już w poprzednim wpisie.
Zmiany te spowodowały również wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń, m.in. dodatkowy limit dla płatności internetowych.
Zgodnie z odpowiedzią, jaką dostałeś na reklamację, nie podajemy jego wysokości ze względów bezpieczeństwa.
Tak jak napisałeś, resetuje się on po poprawnej transakcji 3DSecure.
Oczywiście karta nadal ma swoje dzienne limity dla płatności bezgotówkowych, gotówkowych oraz transakcji w internecie.
Możesz je zmieniać w dowolnym momencie przez Moje ING, w oddziale i na naszej infolinii: 32 357 00 12.
Problemy z płatnościami w internecie po 1 stycznia 2021 roku wynikają przede wszystkim z konieczności dostosowania
rozwiązań technologicznych wszystkich uczestników rynku do wymogów PSD2 oraz zapewnienia bezpieczeństwa klienta podczas płatności kartą.
Obecnie cały rynek płatności, (my również), pracuje nad integracją wdrożonych rozwiązań i wyeliminowaniem problemów podczas płatności.
Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami, z którymi wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności.
12-02-2021 12:28
Przez wasz bank od początku roku nie mogę korzystać z Uber i Bolt. Ogarnijcie się bo wszystkie inne banki jakoś sobie poradziły. Może czas zatrudnić fachowców a nie specjalistów pokroju Albicla? Jak to nie zostanie czym prędzej naprawione to nie pozostanie nic innego jak szukać nowego banku, choć w ING jestem już ponad 10 lat. Kompletny brak szacunku dla klientów.
13-02-2021 14:12
Co dokładnie dzieje się podczas wykonywania płatności? Obecnie nie mamy zgłoszonych żadnych kłopotów w dokonywaniu płatności za pomocą karty w aplikacjach oraz serwisach, o których wspomniałeś. Jeśli występują trudności, napisz do nas po zalogowaniu się w Moje ING i wybraniu opcji Czat na dole strony. Specjalista przyjmie odpowiednie zgłoszenie i wyjaśnimy dla Ciebie tę sytuację
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |