Płatności

Odpowiedz

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Dodatkowo od dzisiaj pokazuję się informacja przy autoryzacji transakcji, że płatność będzie cykliczna co 28dni do 31.12.2029Emotikon: Mrugający Czas na zmianę banku.

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
17
06-01-2021
Wiadomość 11 z 47 (4 636 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Do listy nieobsługiwanych płatności w aplikacjach dorzucam Orlen Pay.
Patrząc po wpisach w necie, o tym jakie płatności nie działają aktualnie (Google, Amazon, Uber, Orlen i inne) myśle, że pytanie po której stronie leży wina jest retoryczne...
Rafał1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
6
24-09-2019
Wiadomość 12 z 47 (4 528 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Podłączam się do tematu. Po kontakcie z Orlen Pay również dostaliśmy informację że wina leży po stronie ING ponieważ karty innych banków działają. Kontakt z infolinią na chwilę obecną nie daje im motywacji do poprawienia swoich błędów może dodatkowe wpisy na społeczności dadzą operatorowi trochę do myślenia. 

Martawynajmij
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
27-01-2021
Wiadomość 13 z 47 (4 420 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Na stronie ING pojawił się taki komunikat.

W nocy z
31 stycznia na 1 lutego (z niedzieli na poniedziałek) od 0:00 do 0:30 będziemy prowadzić prace serwisowe 3D Secure.
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 47 (4 394 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

to samo -.- ogarnijcie to
karolgod
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
28-01-2021
Wiadomość 15 z 47 (4 352 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Tak tylko formalnie, na amazonach w dalszym ciągu problem z płatnościami.

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
17
06-01-2021
Wiadomość 16 z 47 (4 231 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Mam dokładnie ten sam problem.

 

Składałem reklamację i dostałem już jedną odpowiedź, że istnieje limit na karcie (sic!) który cytuję:

 

Zgodnie z tymi zmianami, każda karta ma przypisany bezpieczny limit do płatności
internetowych. Ze względów bezpieczeństwa, nie podajemy wysokości tego limitu.
Okazało się, że przekroczył Pan ten limit, dlatego musieliśmy odrzucić kolejne płatności.

Czyli jest tajny limit który nie jest znany klientowi do jego własnych pieniędzy. Po co mi zatem limity transakcyjne na karcie które sam ustawiam skoro bank sam mi narzuca tajny limit?

 

Poza tym spotykają mnie absurdy po tej reklamacji. Płatność na 6 PLN w Uber nie przechodzi, ale płatność na ponad 200 PLN kartą w Amazon AWS przechodzi bez problemu. Oficjalnie powinnienem mieć 3D secure autoryzację na płatność AWSem ale w ogóle takiej nie miałem na telefonie. Jakim cudem +200 PLN nie przekracza tajnego limitu ale 6 PLN tak...

 

Sam obecnie rozważam odejście po ponad 10 latach w ING, bo obecna sytuacja jest od ponad miesiąca nie rozwiązana. Dalej nie mogę płacić za Uber-a, transakcje losowo przechodzą.

 

Tworzenie tajnych limitów transakcyjnych na mojej karcie bez powiadomienia mnie o tym, uważam za szczególnie nieuczciwe. Rozumiem, że transakcja jest podejrzana i dostaję telefon czy to jest na pewno moja transakcja, ale tworzenie limitu na mojej karcie i moich pieniądzach bez informowania mnie i możliwości ręcznego odblokowania karty uważam w obecnym kształcie za absurd. Limit resetuje się tylko jak zrobię płatność kartą z 3D secure. Oczywiście to ode mnie zależy czy zgadnę czy dany provider to wspiera.

 

Brak transparencji banku w tej kwestii jest dla mnie kluczową rzeczą w budowaniu zaufania. W obecnej sytuacji nie widzę jasnych kroków co się w tej kwestii dzieje.

 

kamilg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
3
05-02-2021
Wiadomość 17 z 47 (4 154 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przykro mi, że rozważasz odejście z naszego banku. 
Faktycznie w tym roku zmieniły się zasady przy płatności kartą przez internet. Musieliśmy dostosować się do postanowień dyrektywy PSD2,
o czym pisaliśmy już w poprzednim wpisie.

 

Zmiany te spowodowały również wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń, m.in. dodatkowy limit dla płatności internetowych. 
Zgodnie z odpowiedzią, jaką dostałeś na reklamację, nie podajemy jego wysokości ze względów bezpieczeństwa. 
Tak jak napisałeś, resetuje się on po poprawnej transakcji 3DSecure.
Oczywiście karta nadal ma swoje dzienne limity dla płatności bezgotówkowych, gotówkowych oraz transakcji w internecie. 
Możesz je zmieniać w dowolnym momencie przez Moje ING, w oddziale i na naszej infolinii: 32 357 00 12.


Problemy z płatnościami w internecie po 1 stycznia 2021 roku wynikają przede wszystkim z konieczności dostosowania 
rozwiązań technologicznych wszystkich uczestników rynku do wymogów PSD2 oraz zapewnienia bezpieczeństwa klienta podczas płatności kartą. 
Obecnie cały rynek płatności, (my również), pracuje nad integracją wdrożonych rozwiązań i wyeliminowaniem problemów podczas płatności.  
Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami, z którymi wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
329
83
04-09-2015
Wiadomość 18 z 47 (4 073 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przez wasz bank od początku roku nie mogę korzystać z Uber i Bolt. Ogarnijcie się bo wszystkie inne banki jakoś sobie poradziły. Może czas zatrudnić fachowców a nie specjalistów pokroju Albicla? Jak to nie zostanie czym prędzej naprawione to nie pozostanie nic innego jak szukać nowego banku, choć w ING jestem już ponad 10 lat. Kompletny brak szacunku dla klientów.

maciej1984
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
12-02-2021
Wiadomość 19 z 47 (3 868 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Co dokładnie dzieje się podczas wykonywania płatności? Obecnie nie mamy zgłoszonych żadnych kłopotów w dokonywaniu płatności za pomocą karty w aplikacjach oraz serwisach, o których wspomniałeś. Jeśli występują trudności, napisz do nas po zalogowaniu się w Moje ING i wybraniu opcji Czat na dole strony. Specjalista przyjmie odpowiednie zgłoszenie i wyjaśnimy dla Ciebie tę sytuację Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Moderator
Moderator icon
52
6
14-12-2020
Wiadomość 20 z 47 (3 801 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodatkowe dokumenty

Emilson przez Społeczność ING trudno jest nam odnieść się do tej sytuacji. Jeżeli wniosek składałeś przez pośrednika, poproś go o wyjaśnienie statusu. Jeżeli wnioskowałeś w naszym oddziale lub na info

...

04-08-2021
Re: Operat szacunkowy

Ehhh z uwagi na zalecania żony która wybrała ING jako bank mogący zaoferować najlepszą oferte kredytową postanowiłem zostać w banku jednak tylko i wyłącznie dzięki żonie... Gdyby nie ona nie siedział ...

04-08-2021
Re.: Czas między BIK a wynikiem wstępnej analizy

Myśmy mieli od razu, w senie tego samego dnia, ale to było kilka miesięcy temu. Samo sprawdzanie oznacza, że juz ktoś w końcu spojrzał na Twoje dokumenty Emotikon: Szczęśliwy

04-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy