25-02-2022 14:34
26-02-2022 14:44
Witaj,
nie mamy możliwości zablokowania/wyłączenia uruchomionej subskrypcji. Możesz to zrobić bezpośrednio u usługodawcy. W przypadku braku kontaktu z usługodawcą, możesz zastrzec kartę. Tylko wtedy zmienia się numer karty, kod CVV, data ważności. Wspomniałeś o wymianie karty. Proszę, napisz czy zrobiłeś to w bankowości po wejściu w szczegóły karty - Wymień kartę czy Zastrzeż kartę?
20-03-2022 21:09
21-03-2022 21:17
Jeżeli usługodawca nie korzysta z zabezpieczenia transakcji poprzez kod CVV2 i 3d Secure, to jest to możliwe. To zależy od usługodawcy. Właśnie dlatego w takich przypadkach najlepiej zastrzec kartę i zamówić nową, która ma nowy numer karty, nową datę ważności i nowy kod CVV2.
22-03-2022 22:12
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |