25-02-2022 14:34
26-02-2022 14:44
Witaj,
nie mamy możliwości zablokowania/wyłączenia uruchomionej subskrypcji. Możesz to zrobić bezpośrednio u usługodawcy. W przypadku braku kontaktu z usługodawcą, możesz zastrzec kartę. Tylko wtedy zmienia się numer karty, kod CVV, data ważności. Wspomniałeś o wymianie karty. Proszę, napisz czy zrobiłeś to w bankowości po wejściu w szczegóły karty - Wymień kartę czy Zastrzeż kartę?
20-03-2022 21:09
21-03-2022 21:17
Jeżeli usługodawca nie korzysta z zabezpieczenia transakcji poprzez kod CVV2 i 3d Secure, to jest to możliwe. To zależy od usługodawcy. Właśnie dlatego w takich przypadkach najlepiej zastrzec kartę i zamówić nową, która ma nowy numer karty, nową datę ważności i nowy kod CVV2.
22-03-2022 22:12
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |