Płatności

Odpowiedz

Autoryzacja transakcji inną metodą, niż sms

[ Edytowane ]

W jaki sposób użytkownik ma autoryzować transakcję, skoro sms nie dochodzi?

 

Oczywiście, następuje po chwili "Nastąpiło automatyczne wylogowanie" z niby powodów bezpieczeństwa, co jest absurdem, w tej sytuacji.

 

To, że sms nie dochodzi, powodów może być wiele.

 

* Użytkownik jest w kraju, w którym jego operator nie ma podpisanych umów (sms nigdy nie dojdzie)

* Sms dojdzie, ale z dużym opóźnieniem

 

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1 z 3 (4 197 wyświetleń)

Re: Autoryzacja transakcji inną metodą, niż sms

Autoryzację transakcji mamy nie tylko przez sms, ale również przez aplikację. Jeżeli klient ma aktywną aplikację, to w możemy poprosić o potwierdzenie transakcji przez sms lub po zalogowaniu do aplikacji. Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.

Więcej informacji przekazujemy na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/autoryzacja-transakcji-pytania-...

 

W przypadku kłopotów z docieraniem naszych smsów możemy na czacie w Moim ING oraz na infolinii 32 357 00 69 przyjąć zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się dokładnie stało.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
614
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 153 wyświetleń)

Re: Autoryzacja transakcji inną metodą, niż sms

[ Edytowane ]

Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.

 

No i tu jest problem. To użytkownik powinien mieć wybór autoryzacji, ponieważ Państwa decyzje są oparte o niejasne algorytmy.

 

Poza tym, nakreśliłem konkretne sytuacje, w których użytkownik nigdy nie będzie mógł autoryzować transakcji sms-em. Raczej bym wolał uzyskać rozwiązanie na podane wyżej punkty. Nie tylko ja na tym skorzystam.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 3 z 3 (4 113 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak ikon kart kredytowych

Miałem taki sam problem ale z kartą debetową. Na szczęście wszystko wróciło do normy na drugi dzień. Jeżeli jednak dalej jej nie widzisz to skontaktuj się z nimi bezpośrednio np. przez czat.

10-06-2023
Brak ikon kart kredytowych

Hej, zniknęły mi z konta ikony kart kredytowych, wyświetla się tylko blik oraz karta debetowa, ktoś ma podohny problem? Trwają jakieś prace serwisowe?

10-06-2023
alerty bik - odnowienie

Cześć.

 

W jaki sposób można odnowić usługę alerty bik? Opcji założenia konta w bik nie da się nie zaznaczyć tym razem (konto zostało utworzone już na zlecenie ING).

09-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy