Płatności

Odpowiedz

Autoryzacja transakcji inną metodą, niż sms

[ Edytowane ]

W jaki sposób użytkownik ma autoryzować transakcję, skoro sms nie dochodzi?

 

Oczywiście, następuje po chwili "Nastąpiło automatyczne wylogowanie" z niby powodów bezpieczeństwa, co jest absurdem, w tej sytuacji.

 

To, że sms nie dochodzi, powodów może być wiele.

 

* Użytkownik jest w kraju, w którym jego operator nie ma podpisanych umów (sms nigdy nie dojdzie)

* Sms dojdzie, ale z dużym opóźnieniem

 

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1 z 3 (5 811 wyświetleń)

Re: Autoryzacja transakcji inną metodą, niż sms

Autoryzację transakcji mamy nie tylko przez sms, ale również przez aplikację. Jeżeli klient ma aktywną aplikację, to w możemy poprosić o potwierdzenie transakcji przez sms lub po zalogowaniu do aplikacji. Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.

Więcej informacji przekazujemy na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/autoryzacja-transakcji-pytania-...

 

W przypadku kłopotów z docieraniem naszych smsów możemy na czacie w Moim ING oraz na infolinii 32 357 00 69 przyjąć zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się dokładnie stało.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (5 767 wyświetleń)

Re: Autoryzacja transakcji inną metodą, niż sms

[ Edytowane ]

Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.

 

No i tu jest problem. To użytkownik powinien mieć wybór autoryzacji, ponieważ Państwa decyzje są oparte o niejasne algorytmy.

 

Poza tym, nakreśliłem konkretne sytuacje, w których użytkownik nigdy nie będzie mógł autoryzować transakcji sms-em. Raczej bym wolał uzyskać rozwiązanie na podane wyżej punkty. Nie tylko ja na tym skorzystam.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 3 z 3 (5 727 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy