09-03-2022 17:15 | Edytowano: 09-03-2022 17:16
W jaki sposób użytkownik ma autoryzować transakcję, skoro sms nie dochodzi?
Oczywiście, następuje po chwili "Nastąpiło automatyczne wylogowanie" z niby powodów bezpieczeństwa, co jest absurdem, w tej sytuacji.
To, że sms nie dochodzi, powodów może być wiele.
* Użytkownik jest w kraju, w którym jego operator nie ma podpisanych umów (sms nigdy nie dojdzie)
* Sms dojdzie, ale z dużym opóźnieniem
10-03-2022 17:43
Autoryzację transakcji mamy nie tylko przez sms, ale również przez aplikację. Jeżeli klient ma aktywną aplikację, to w możemy poprosić o potwierdzenie transakcji przez sms lub po zalogowaniu do aplikacji. Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.
Więcej informacji przekazujemy na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/autoryzacja-transakcji-pytania-...
W przypadku kłopotów z docieraniem naszych smsów możemy na czacie w Moim ING oraz na infolinii 32 357 00 69 przyjąć zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się dokładnie stało.
12-03-2022 11:00 | Edytowano: 12-03-2022 11:03
> Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.
No i tu jest problem. To użytkownik powinien mieć wybór autoryzacji, ponieważ Państwa decyzje są oparte o niejasne algorytmy.
Poza tym, nakreśliłem konkretne sytuacje, w których użytkownik nigdy nie będzie mógł autoryzować transakcji sms-em. Raczej bym wolał uzyskać rozwiązanie na podane wyżej punkty. Nie tylko ja na tym skorzystam.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |