09-03-2022 17:15 | Edytowano: 09-03-2022 17:16
W jaki sposób użytkownik ma autoryzować transakcję, skoro sms nie dochodzi?
Oczywiście, następuje po chwili "Nastąpiło automatyczne wylogowanie" z niby powodów bezpieczeństwa, co jest absurdem, w tej sytuacji.
To, że sms nie dochodzi, powodów może być wiele.
* Użytkownik jest w kraju, w którym jego operator nie ma podpisanych umów (sms nigdy nie dojdzie)
* Sms dojdzie, ale z dużym opóźnieniem
10-03-2022 17:43
Autoryzację transakcji mamy nie tylko przez sms, ale również przez aplikację. Jeżeli klient ma aktywną aplikację, to w możemy poprosić o potwierdzenie transakcji przez sms lub po zalogowaniu do aplikacji. Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.
Więcej informacji przekazujemy na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/autoryzacja-transakcji-pytania-...
W przypadku kłopotów z docieraniem naszych smsów możemy na czacie w Moim ING oraz na infolinii 32 357 00 69 przyjąć zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się dokładnie stało.
12-03-2022 11:00 | Edytowano: 12-03-2022 11:03
> Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.
No i tu jest problem. To użytkownik powinien mieć wybór autoryzacji, ponieważ Państwa decyzje są oparte o niejasne algorytmy.
Poza tym, nakreśliłem konkretne sytuacje, w których użytkownik nigdy nie będzie mógł autoryzować transakcji sms-em. Raczej bym wolał uzyskać rozwiązanie na podane wyżej punkty. Nie tylko ja na tym skorzystam.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |