14-02-2020 08:05 | Edytowano: 14-02-2020 08:06
Dzień dobry. Tak jak w tytule płatności mobilne Nfc Alcatel 3x2019. Właczone Nfc, transmisja danych, uaktywniona płatność telefonem w aplikacji mobilnej,zalogowany do aplikacji, oświadczenia udzielone,karta Visa, telefon wyświetla błąd "Przybliż kartę ponownie" , a na terminalu płatniczym "Transakcja odrzucona". Proszę o pomoc. Pozdrawiam
15-02-2020 14:24
Wygląda na to, że karta powinna działać Zależy nam, aby to sprawdzić, dlatego prosimy - skontaktuj się z nami w sposób umożliwiający potwierdzenie Twoich danych. Możesz to zrobić na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, na naszej infolinii (32 357 00 69) lub w oddziale. Sprawdzimy w naszych systemach, jak to wygląda, a jeśli to będzie konieczne Twój przypadek przekażemy do analizy do naszego działu technicznego.
17-02-2020 14:37
Kontaktowałem się z Waszym biurem obsługi klienta i ostatecznie polecono mi zainstalować Google Pay. Problem rozwiązany.
17-02-2020 14:43
@Tomwrz świetnie, cieszę się, że kłopot został rozwiązany
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |