14-02-2020 08:05 | Edytowano: 14-02-2020 08:06
Dzień dobry. Tak jak w tytule płatności mobilne Nfc Alcatel 3x2019. Właczone Nfc, transmisja danych, uaktywniona płatność telefonem w aplikacji mobilnej,zalogowany do aplikacji, oświadczenia udzielone,karta Visa, telefon wyświetla błąd "Przybliż kartę ponownie" , a na terminalu płatniczym "Transakcja odrzucona". Proszę o pomoc. Pozdrawiam
15-02-2020 14:24
Wygląda na to, że karta powinna działać Zależy nam, aby to sprawdzić, dlatego prosimy - skontaktuj się z nami w sposób umożliwiający potwierdzenie Twoich danych. Możesz to zrobić na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, na naszej infolinii (32 357 00 69) lub w oddziale. Sprawdzimy w naszych systemach, jak to wygląda, a jeśli to będzie konieczne Twój przypadek przekażemy do analizy do naszego działu technicznego.
17-02-2020 14:37
Kontaktowałem się z Waszym biurem obsługi klienta i ostatecznie polecono mi zainstalować Google Pay. Problem rozwiązany.
17-02-2020 14:43
@Tomwrz świetnie, cieszę się, że kłopot został rozwiązany
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |