14-02-2020 08:05 | Edytowano: 14-02-2020 08:06
Dzień dobry. Tak jak w tytule płatności mobilne Nfc Alcatel 3x2019. Właczone Nfc, transmisja danych, uaktywniona płatność telefonem w aplikacji mobilnej,zalogowany do aplikacji, oświadczenia udzielone,karta Visa, telefon wyświetla błąd "Przybliż kartę ponownie" , a na terminalu płatniczym "Transakcja odrzucona". Proszę o pomoc. Pozdrawiam
15-02-2020 14:24
Wygląda na to, że karta powinna działać Zależy nam, aby to sprawdzić, dlatego prosimy - skontaktuj się z nami w sposób umożliwiający potwierdzenie Twoich danych. Możesz to zrobić na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, na naszej infolinii (32 357 00 69) lub w oddziale. Sprawdzimy w naszych systemach, jak to wygląda, a jeśli to będzie konieczne Twój przypadek przekażemy do analizy do naszego działu technicznego.
17-02-2020 14:37
Kontaktowałem się z Waszym biurem obsługi klienta i ostatecznie polecono mi zainstalować Google Pay. Problem rozwiązany.
17-02-2020 14:43
@Tomwrz świetnie, cieszę się, że kłopot został rozwiązany
CC reszta osób które mogą być zainteresowane: @MarcinB
@MartaK
@marzena_ewa
@MateuszF
@MonikaC
@PatrycjuszJ
@Pawel1
@tomtar
@Toomas
@WiolettaS
UWAGA
ING usunie 25 maja funkcjonalność PACZKI PRZELEWÓW z Moje ING
więcej w wątku: https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Niezadowolenie-z-powodu-wycofania-paczek-przelew%C3%B3w/td-p/45456
... 12-05-2025UWAGA
ING usunie 25 maja funkcjonalność PACZKI PRZELEWÓW z Moje ING
więcej w wątku: https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Niezadowolenie-z-powodu-wycofania-paczek-przelew%C3%B3w/td-p/45456
... 12-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |