Płatności

Odpowiedz

Płatności NFC Acatel 3x2019

[ Edytowane ]

Dzień dobry. Tak jak w tytule płatności mobilne Nfc Alcatel 3x2019. Właczone Nfc, transmisja danych, uaktywniona płatność telefonem w aplikacji mobilnej,zalogowany do aplikacji, oświadczenia udzielone,karta Visa, telefon wyświetla błąd "Przybliż kartę ponownie" , a na terminalu płatniczym "Transakcja odrzucona". Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (2 379 wyświetleń)

Re: Płatności NFC Acatel 3x2019

Wygląda na to, że karta powinna działać Emotikon: Smutny Zależy nam, aby to sprawdzić, dlatego prosimy - skontaktuj się z nami w sposób umożliwiający potwierdzenie Twoich danych. Możesz to zrobić na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, na naszej infolinii (32 357 00 69) lub w oddziale. Sprawdzimy w naszych systemach, jak to wygląda, a jeśli to będzie konieczne Twój przypadek przekażemy do analizy do naszego działu technicznego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (2 337 wyświetleń)

Re: Płatności NFC Acatel 3x2019

Kontaktowałem się z Waszym biurem obsługi klienta i ostatecznie polecono mi zainstalować Google Pay. Problem rozwiązany.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (2 279 wyświetleń)

Re: Płatności NFC Acatel 3x2019

@Tomwrz świetnie, cieszę się, że kłopot został rozwiązany Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 278 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy