Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą za DLC w grze

Witam,

dokonałem płatności kartą za DLC w grze, wyskoczył błąd, że karta się nie nadaje bądź źle wprowadziłem dane - powtórzyłem tę czynność i było podobnie. No nic, powiedziałem sobie trudno się mówi, ale z ciekawości zobaczyłem sobie historię płatności na INGonline i nie dośc, że 'blokada' widnieje obok płatności to jeszcze ubyły mi pieniążki z konta (mimo, że nic nie odebrałem w grze). Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, o co chodzi albo co powienienm zrobić?

Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
junior
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2016
Wiadomość 1 z 4 (9 312 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą za DLC w grze

W przypadku płatności kartą nakładane są blokady na kwotę, na którą dana transakcja była wykonana. Jeśli transakcja nie doszła do skutku, to blokada zostanie ściągnięta maksymalnie do 11 dni kalendarzowych a pieniądze powinny wrócić na Twoj rachunek.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 4 (9 279 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą za DLC w grze

Dziękuję za odpowiedź. Dzisiaj patrzyłem na historię i blokady nie ma, ale wpisów o konkretnych transakcjach związanych z DLC również nie ma a kwota nie wróciła na rachunek (tak jakby wszystko z tym związane nie miało miejsca a pieniądze wyparowały). Nie wiem wprawdzie, ile to już dni minęło od zakupu, ale czy w takim wypadku mam się udać do placówki o rozwiązanie problemu czy ze zwrotem pieniędzy też jest określony czas oczekiwania?

I korzystając z okazji: w czerwcu normalnie byłem w stanie wykonać podobną transakcję, w lipcu już wystąpił ten problem (bo to był z pewnością początek lipca). Wprawdzie przeglądam wiadomości z banku na INGonline ale czy coś się konkretnie zmieniło w sprawie płatności kartą czy może problem leży po stronie, od której nabywam daną usługę?
Odpowiedz
0 Lajków
junior
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2016
Wiadomość 3 z 4 (9 210 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą za DLC w grze

Chciałabym wyjasnić dla Ciebię tą sprawę, jednocześnie jest to kanał nieszyforwany i nie mam takiej możliwośći. Nie wprowadziliśmy zmian dotyczących płatności kartą w internecie, brak realziacji płatnosci, może być rówież po stronie odbiorcy. Zadzwoń do nas na infolinię kart - 32 357 00 12. Sprawdzimy to.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (9 169 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy