14-07-2016 16:26
Witam,
dokonałem płatności kartą za DLC w grze, wyskoczył błąd, że karta się nie nadaje bądź źle wprowadziłem dane - powtórzyłem tę czynność i było podobnie. No nic, powiedziałem sobie trudno się mówi, ale z ciekawości zobaczyłem sobie historię płatności na INGonline i nie dośc, że 'blokada' widnieje obok płatności to jeszcze ubyły mi pieniążki z konta (mimo, że nic nie odebrałem w grze). Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, o co chodzi albo co powienienm zrobić?
Pozdrawiam!
15-07-2016 19:06
W przypadku płatności kartą nakładane są blokady na kwotę, na którą dana transakcja była wykonana. Jeśli transakcja nie doszła do skutku, to blokada zostanie ściągnięta maksymalnie do 11 dni kalendarzowych a pieniądze powinny wrócić na Twoj rachunek.
19-07-2016 14:32
20-07-2016 14:44
Chciałabym wyjasnić dla Ciebię tą sprawę, jednocześnie jest to kanał nieszyforwany i nie mam takiej możliwośći. Nie wprowadziliśmy zmian dotyczących płatności kartą w internecie, brak realziacji płatnosci, może być rówież po stronie odbiorcy. Zadzwoń do nas na infolinię kart - 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |