14-07-2016 16:26
Witam,
dokonałem płatności kartą za DLC w grze, wyskoczył błąd, że karta się nie nadaje bądź źle wprowadziłem dane - powtórzyłem tę czynność i było podobnie. No nic, powiedziałem sobie trudno się mówi, ale z ciekawości zobaczyłem sobie historię płatności na INGonline i nie dośc, że 'blokada' widnieje obok płatności to jeszcze ubyły mi pieniążki z konta (mimo, że nic nie odebrałem w grze). Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, o co chodzi albo co powienienm zrobić?
Pozdrawiam!
15-07-2016 19:06
W przypadku płatności kartą nakładane są blokady na kwotę, na którą dana transakcja była wykonana. Jeśli transakcja nie doszła do skutku, to blokada zostanie ściągnięta maksymalnie do 11 dni kalendarzowych a pieniądze powinny wrócić na Twoj rachunek.
19-07-2016 14:32
20-07-2016 14:44
Chciałabym wyjasnić dla Ciebię tą sprawę, jednocześnie jest to kanał nieszyforwany i nie mam takiej możliwośći. Nie wprowadziliśmy zmian dotyczących płatności kartą w internecie, brak realziacji płatnosci, może być rówież po stronie odbiorcy. Zadzwoń do nas na infolinię kart - 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |