Odpowiedz

Z mojego konta została pobrana opłata w wysokości 391,19 zł na numer konta 1915031/19730. Zablokowałem chwilowo kartę ale mimo to chciałbym odzyskać swoje pieniądze. Nie wiem co to jest za numer. Jeśli coś wiecie na ten temat, pomóżcie. To nie są małe pieniądze. Słyszałem, że zdarzały się już takie akcje u osób, których numer karty zaczyna się od 4246.

Odpowiedz
0 Lajków
luki1000daniel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-09-2019
Wiadomość 1 z 12 (19 162 wyświetleń)

Re: Oszustwo

Potrzebujemy sprawdzić informację o opłacie na Twoim koncie w naszym systemie. 
Skontaktuj się proszę z nami w wybrany sposób:
- na czacie po zalogowaniu do usługi Moje ING. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 0:00 lub w soboty w godzinach 8:00 – 22:00,
- telefonicznie: 32/357 00 69. Infolinię mamy czynną całą dobę,
- z oddziale. 
Wtedy będziemy mogli sprawdzić dla Ciebie więcej informacji. Zapraszam do kontaktu.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (19 158 wyświetleń)

Re: Oszustwo

Właśnie czekam na odpowiedź w tej sprawie. Skontaktowałem się i podałem chyba wszystkie istotne informacje. Mam nadzieję, że odzyskam tę kwotę. 

Odpowiedz
0 Lajków
luki1000daniel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-09-2019
Wiadomość 3 z 12 (19 042 wyświetleń)

Re.: Oszustwo

 
Odpowiedz
0 Lajków
MSZ
MSZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
22-10-2019
Wiadomość 4 z 12 (18 561 wyświetleń)

Re: Re.: Oszustwo

Nie mamy treści Twojej wiadomości. Prosimy napisz nam, w jakiej sprawie możemy pomóc?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 12 (18 559 wyświetleń)

Re.: Oszustwo

I znowu ta sama sytuacja - z mojego konta bankowego w ING, w dniach 09.06.2020 i 14.06.2020 pobrano opłatę w wysokości 1,95 EUR i 49,80 EUR na numer konta: 1915031/19730 "Nazwa i adres: OSTAGES.COM +35722009" jako "Płatność kartą". Od dłuższego czasu z konta nie korzystam, nie płacę też kartą, a numer karty udostępniłam tylko raz w 2019 roku podczas rezerwacji hotelu na booking.com (transakcja nie przeszła, ponieważ nie jest to karta kredytowa). Dziś zastrzegłam kartę w banku i złożyłam reklamację. Czy powinnam złożyć też zawiadomienie na policji? Wiem, że do kwoty 250 zł prokuratura nie podejmuje działań. Dziwi mnie fakt, że informacje o kradzieżach pieniędzy z kont klientów banku ING na ten sam rachunek bankowy pojawiają się już od początku 2019 roku, a bank nic nie robi w tym kierunku, by ten złodziejski proceder ukrócić!!! Czy tak trudno zidentyfikować złodzieja? Czy w dobie galopującej techniki nie można wdrożyć aplikacji potwierdzającej transakcję kodem na telefon, by klienci ING byli zabezpieczenie przed złodziejstwem? Zastanawiam się czy nie przenieść rachunku bankowego do innego banku, gdzie moje pieniądze będą bezpieczne?
Odpowiedz
0 Lajków
lilaos42
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-06-2020
Wiadomość 6 z 12 (16 549 wyświetleń)

Re: Re.: Oszustwo

Bardzo dobrze, że zgłosiłaś reklamację oraz zastrzegłaś kartę, Zazwyczaj takie transakcje są wynikiem uruchomienia subskrypcji podczas dokonywania innych płatności. Może to być związane również przejęciem danych karty lub podaniem ich na stronach, które nie są zaufane. W momencie kiedy związane jest to z kradzieżą danych, to warto to również zgłosić na Policję, To jest odpowiedni organ odpowiadający za zatrzymywanie oszustów.. My ze swojej strony jako bank przykładamy wielu starań, aby w pełni zabezpieczyć płatności kartą. Wiele sklepów czy stron również korzysta z dodatkowych zabezpieczeń. Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać pieniądze Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 7 z 12 (16 451 wyświetleń)

Re.: Oszustwo

Też mam ten sam problem oszust podszywający się pod AVAST ASSIST, dokonał płatności z mojego konta na kwotę 99,00 zł. Numer rachunku odbiory 1915031/19730. Z początku myślałam ze to program Avast sam dokonał płatności, ale zastanowiła mnie nazwa ASSIST, przeszukałam internet czy coś takiego w ogóle istnieje i niestety nie istniej. Zaczęłam szukać po numerze odbiorcy i trafiłam tutaj, teraz już wiem że to oszustwo. Ale co zrobić dalej, czy jest szansa na odzyskanie tych pieniędzy?
Odpowiedz
0 Lajków
Just83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-11-2020
Wiadomość 8 z 12 (15 042 wyświetleń)

Re: Re.: Oszustwo

Just83, jeśli korzystasz z usług firmy Avast, to proponuję jeszcze się z nimi skontaktować, żeby potwierdzić czy to oni pobrali opłatę, czy nie.

W przypadku gdy podejrzewasz oszustwo, proszę skontaktuj się niezwłocznie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 (jest całodobowa), przyjmiemy od Ciebie odpowiednie zgłoszenie i powiemy co dalej. Jeśli płatność została ściągnięta z karty bez Twojej wiedzy, najbezpieczniej będzie kartę zastrzec - możesz to zrobić w Moim ING (w szczegółach danej karty) lub podczas rozmowy z naszą infolinią.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 9 z 12 (15 015 wyświetleń)

Re: Re.: Oszustwo

Nie potrafię zalogować się do Moje ING.
Odpowiedz
0 Lajków
Patsos4128
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-03-2023
Wiadomość 10 z 12 (8 543 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy