18-03-2023 19:11
20-03-2023 06:12
Jeśli nie możesz się zalogować, a wszystkie dane podajesz poprawnie, spróbuj nadać nowe hasło do logowania lub odblokować dostęp. Możesz to zrobić przez aplikację, po wybraniu opcji - "nie mogę się zalogować". Znajdziesz ją na ekranie, gdzie prosimy o wpisanie kodu PIN. Taką możliwość znajdziesz również w naszym centrum pomocy: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy .
Witam
Niedawno skończyłem 5letnią stałą stopę kredytu.Przed zmianą warunków, udało się spłacić 75% kredytu.
Zostało ok 90000 zł, w lutym zdecydowałem się na stałą stopę 7,1% z założeniem że resztę kredy
... 24-04-2025Trudno nam tutaj wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje u Ciebie. Zachęcamy do kontaktu na czacie w Moim ING. Specjalista zapisze zgłoszenie i przekaże do odpowiedniego zespołu.
24-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |