Odpowiedz

Re.: Oszustwo

 
Patsos4128
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-03-2023
Wiadomość 11 z 12 (2 695 wyświetleń)

Re: Re.: Oszustwo

Jeśli nie możesz się zalogować, a wszystkie dane podajesz poprawnie, spróbuj nadać nowe hasło do logowania lub odblokować dostęp. Możesz to zrobić przez aplikację, po wybraniu opcji - "nie mogę się zalogować". Znajdziesz ją na ekranie, gdzie prosimy o wpisanie kodu PIN. Taką możliwość znajdziesz również w naszym centrum pomocy: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 12 z 12 (2 648 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Czy ING coś w tym temacie robi w ogóle, że taka cisza, czy cisza dlatego, że nic nie robicie w tym temacie?

13-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy