- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Oszustwo
28-09-2019 11:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z mojego konta została pobrana opłata w wysokości 391,19 zł na numer konta 1915031/19730. Zablokowałem chwilowo kartę ale mimo to chciałbym odzyskać swoje pieniądze. Nie wiem co to jest za numer. Jeśli coś wiecie na ten temat, pomóżcie. To nie są małe pieniądze. Słyszałem, że zdarzały się już takie akcje u osób, których numer karty zaczyna się od 4246.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-09-2019 11:39
Re: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potrzebujemy sprawdzić informację o opłacie na Twoim koncie w naszym systemie.
Skontaktuj się proszę z nami w wybrany sposób:
- na czacie po zalogowaniu do usługi Moje ING. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 0:00 lub w soboty w godzinach 8:00 – 22:00,
- telefonicznie: 32/357 00 69. Infolinię mamy czynną całą dobę,
- z oddziale.
Wtedy będziemy mogli sprawdzić dla Ciebie więcej informacji. Zapraszam do kontaktu.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-09-2019 22:11
Re: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie czekam na odpowiedź w tej sprawie. Skontaktowałem się i podałem chyba wszystkie istotne informacje. Mam nadzieję, że odzyskam tę kwotę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-10-2019 16:50
Re.: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-10-2019 17:09
Re: Re.: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mamy treści Twojej wiadomości. Prosimy napisz nam, w jakiej sprawie możemy pomóc?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-06-2020 16:06
Re.: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-06-2020 19:51
Re: Re.: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dobrze, że zgłosiłaś reklamację oraz zastrzegłaś kartę, Zazwyczaj takie transakcje są wynikiem uruchomienia subskrypcji podczas dokonywania innych płatności. Może to być związane również przejęciem danych karty lub podaniem ich na stronach, które nie są zaufane. W momencie kiedy związane jest to z kradzieżą danych, to warto to również zgłosić na Policję, To jest odpowiedni organ odpowiadający za zatrzymywanie oszustów.. My ze swojej strony jako bank przykładamy wielu starań, aby w pełni zabezpieczyć płatności kartą. Wiele sklepów czy stron również korzysta z dodatkowych zabezpieczeń. Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać pieniądze
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-11-2020 18:00
Re.: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-11-2020 20:37
Re: Re.: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Just83, jeśli korzystasz z usług firmy Avast, to proponuję jeszcze się z nimi skontaktować, żeby potwierdzić czy to oni pobrali opłatę, czy nie.
W przypadku gdy podejrzewasz oszustwo, proszę skontaktuj się niezwłocznie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 (jest całodobowa), przyjmiemy od Ciebie odpowiednie zgłoszenie i powiemy co dalej. Jeśli płatność została ściągnięta z karty bez Twojej wiedzy, najbezpieczniej będzie kartę zastrzec - możesz to zrobić w Moim ING (w szczegółach danej karty) lub podczas rozmowy z naszą infolinią.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-03-2023 19:10
Re: Re.: Oszustwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »