Płatności

Odpowiedz

Brak realizacji zaplanowanej płatności

Dziś rano nie udało się zrealizować zaplanowanej płatności ze względu na brak środków. Jest to płatność za serwis VOD który pobiera ja na podstawie podpiętej karty płatniczej. Środki mam już na koncie, czy taka płatności zostanie ponowiona?
Odpowiedz
0 Lajków
Mart88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 582 wyświetleń)

Re: Brak realizacji zaplanowanej płatności

Jeśli jest to płatność przez podpiętą kartę, to usługodawca wysyła próbę obciążenia. My nie możemy jej wznowić. Zwykle takie próby są ponawiane kilkukrotnie. Dla pewności skontaktuj się jednak z VOD.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
146
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 542 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Orlen w portfelu

"Na chwilę obecną" czyli jednak coś pozytywnego w tym temacie może się zadziać. Oby było jak najlepiej

18-09-2024
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Najpierw wprowadzili praktycznie przymusowe reklamy. Non stop wchodzisz do banku i widzisz latające gó...na: weź kredyt, pożyczkę, leasing itd. Teraz wprowadzają opłaty za przelew. Ale zawsze najbardz...

18-09-2024
Re.: Orlen w portfelu

Na chwilę obecną nie uczestniczymy w tym programie .

18-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy