Płatności

Odpowiedz

Brak realizacji zaplanowanej płatności

Dziś rano nie udało się zrealizować zaplanowanej płatności ze względu na brak środków. Jest to płatność za serwis VOD który pobiera ja na podstawie podpiętej karty płatniczej. Środki mam już na koncie, czy taka płatności zostanie ponowiona?
Odpowiedz
0 Lajków
Mart88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 142 wyświetleń)

Re: Brak realizacji zaplanowanej płatności

Jeśli jest to płatność przez podpiętą kartę, to usługodawca wysyła próbę obciążenia. My nie możemy jej wznowić. Zwykle takie próby są ponawiane kilkukrotnie. Dla pewności skontaktuj się jednak z VOD.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
174
25
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (3 102 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. 

08-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy