Płatności

Odpowiedz

Brak realizacji zaplanowanej płatności

Dziś rano nie udało się zrealizować zaplanowanej płatności ze względu na brak środków. Jest to płatność za serwis VOD który pobiera ja na podstawie podpiętej karty płatniczej. Środki mam już na koncie, czy taka płatności zostanie ponowiona?
Odpowiedz
0 Lajków
Mart88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 346 wyświetleń)

Re: Brak realizacji zaplanowanej płatności

Jeśli jest to płatność przez podpiętą kartę, to usługodawca wysyła próbę obciążenia. My nie możemy jej wznowić. Zwykle takie próby są ponawiane kilkukrotnie. Dla pewności skontaktuj się jednak z VOD.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
137
20
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 306 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Re: Wniosek o Wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Cześć,

 

Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat

...

10-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy