Płatności

Odpowiedz

Brak realizacji zaplanowanej płatności

Dziś rano nie udało się zrealizować zaplanowanej płatności ze względu na brak środków. Jest to płatność za serwis VOD który pobiera ja na podstawie podpiętej karty płatniczej. Środki mam już na koncie, czy taka płatności zostanie ponowiona?
Odpowiedz
0 Lajków
Mart88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 707 wyświetleń)

Re: Brak realizacji zaplanowanej płatności

Jeśli jest to płatność przez podpiętą kartę, to usługodawca wysyła próbę obciążenia. My nie możemy jej wznowić. Zwykle takie próby są ponawiane kilkukrotnie. Dla pewności skontaktuj się jednak z VOD.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
153
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 667 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy